Alla inlägg den 25 april 2012

Av Emma - 25 april 2012 20:40

Frukost(hemma): 2 dl yoghurt

Frukost(jobb): En knäckemacka med makril och 1 dl yoghurt

Lunch: Kyckling och wookade grönsaker

Middag: Pepparbiff med sallad och stekta grönsaker med ost på

 

Dagens träning blev som sagt en joggingrunda med min lillebror.

Skulle egentligen haft en träningsfri dag men men, det gjorde kroppen gott :)



Av Emma - 25 april 2012 18:20

Nehe det var den träningsfria dagen hehe.

Hann lägga mig tio min på soffan sen drog lillebror med mig ut på en joggingrunda.

Skönt var det men min vad känns inte helt ok. Hade känning redan under träningen igår så hoppas inte detta gjorde det värre :)


     


Av Emma - 25 april 2012 16:52

Heej :)

Vilken dag det har varit haha.


Först ringer alla och jävlas med att jag ska skynda mig tillbaka för att sopa i ett av garagen, sen när jag skyndat mig så sopar jag och i det garaget finns det en smörjhåla eller vad det kallas men brädor över. Så jag sopar över dom och vad händer då? Jo brädorna går ipaj och jag fastnar med hela maskinen men som tur var körde jag snett så jag hade något av hjulen på golvet så jag kunde ta mig upp igen haha. Satt i maskinen och var livrädd.

 



Sen skulle jag tvätta maskinen och hade lite vattenkrig med en på jobbet sen sprutar jag vatten på en annan som sprang rundor med en liten vattenspruta. Men eftersom jag hade vattenslangen blev han väldigt blöt, så nu ska han såklart ge igen och det är på min bil. Varför min bil? Jag kommer aldrig reda ut vad felet är hahah. Snällt, men har man gett sig in i leken så får man väl tåla den med ;)


Idag tror jag att jag ska ha en träningsfri dag, har inte haft det på nästan två veckor :)

Ovido - Quiz & Flashcards