Alla inlägg den 22 april 2012

Av Emma - 22 april 2012 18:09

Idag mötte vi Veberöd. Jag var lite osäker på hur det skulle gå men tillslut vann vi med 6-5. Det var inget skönlir men vi vinner på vilja. Fast skulle det varit rättvist så skulleVeberöd vunnit för dom spela så mycket bättre än oss och vi hade nog tur med domaren, han blåste väldigt många offsider åt oss men o andra sidan fick dom en miljon frisparkar. Men o andra sidan vet jag inte om dom var offside alla gånger eller inte :)


Hahaha fan vad rörigt, aja vi vann iaf och det var skönt. Nu har vi uppehåll 3 helger i rad pga att lag dratt sig ur serien, sjukt tråkigt. Har iaf tryckt in en träningsmatch mot Stehag på fredag, inget jag gillar eftersom jag ska upp jävligt tidigt till ullared på lördagen men bara att bita ihop :)


Tror inte jag orkar blogga mer idag, somnar nog vilken sekund som helst :)


Det bästa som finns efter en kall och blöt match eller träning är att hoppa i onepiecen :)

 

Av Emma - 22 april 2012 18:00

Frukost: En halv melle och en knäckemacka med räksallad

Mellanmål: en knäckemacka med makril och majonäs

Middag: Kycklingpaj med sallad


   


Träningen idag bestod av match i ösregn, sjukt roligt:)

Av Emma - 22 april 2012 12:53

Jag är helt överspeedad. Är så fruktansvärt taggad för match.

Har varit trött och seg hela dagen fram till att pappa sa det ösregna ute, och då tände jag till. Jag älskar att spela i regn, de blir så bra glid på frilägen och jag blir tuffare av någon anledning. Sjukt roligt, och de bästa är att det ändå är varmt och ingen blåst :) wuuhuu.


Vi hörs senare, nu ska jag packa och sen åka :)


Puss på er


Bild från förra matchen, en fråga? vad fan gör jag? hahahhaa :)


 

Av Emma - 22 april 2012 08:38

Hejsan hej :)

Tänkte slänga upp lite resultat från veckan!

Har kört LCHF i  7 dagar nu och är väldigt nöjd över resultatet :)


Vikt: - 2kg

Midja(under brösten) +-0

Höft(mätt över naveln): - 4 cm

Rumpa: - 2 cm

Lår: - 1,5 cm



Ovido - Quiz & Flashcards