Alla inlägg den 15 april 2012

Av Emma - 15 april 2012 21:30

Har lyckats att samla på mig fina blåmärken i veckan haha.

Lär ha ett snyggt på sidan av mitt vänstar lår imorgon, är stenhård på ett ställe och jag börjar se lite grönt så ja, det blir vackert haha.


Jag kan ju säga så att det är en jävla tur att jag ska ha långklänning på min systers bröllop heheh :)



Har två snygga bollmärken på mitt ben med efter matchen idag haha.

   


Av Emma - 15 april 2012 20:10

Jahapp, seriepremiär idag :)

Förlust med 0-5 och det suger så jävla hårt. Det är pinsamt med stora bokstäver att förlora med så mycket och framför allt på hemmaplan. Jag kunde slått ihop benen på deras 0-5 mål så det inte blivit tunnel, det är väl det enda jag tycker att jag kan ta på mig. Annars gör jag en bra match. Tycker inte vårt spel fungerar så jättebra, svårt att få ett spel att fungera när folk inte kommer och tränar. Hoppas att ni blir bättre på det brudar, att dyka upp och lira med oss tappra kämpar som är där :)


Det som var skönt var att Hille inte fick sätta alla sina hundra chanser hon fick. Det var kravet på mig själv, göra allt för att hon inte skulle få göra mål. Vad jag vet så gjorde hon två mål men det var inga friläges mål så det är jag väldigt nöjd över :) Och en stor eloge till Stina och Emelie i backlinjen som höll Hille borta så bra som dom gjorde :)


Blev dessutom utsedd till bästa spelare vilket var väldigt roligt. Trodde jag aldrig att jag skulle bli eftersom att jag ändå släppte in fem mål. Men o andra sidan kunde jag inte göra så mycket på dom. Så det var roligt att publiken tyckte jag gjorde en bra match. Priset var 500 kr på valfri icabutik så det var inget dåligt pris :)


Lite bilder från matchen :)

(Tack pappsen för att du var så snäll och fota)



Här gör dom sitt 0-1 mål, vem fan höll nr 5? Jo ingen, det måste vi verkligen bli bättre på brudar, att hålla sin spelare!!

                         

Av Emma - 15 april 2012 09:45

Imorse tog jag alla mått på kroppen, så ska mäta och väga mig varje söndag hade jag tänkt.

Eller ja, det blir två söndagar till som är bestämt, sen får vi se hur jag gör beroende på resultat :)

Det som är roligt är att hela familjen ska käka lchf (ja utom min systerson då)


Så har startat en ny kategori som heter ''Träning'' ´där jag tänker publicera träningsinläggen för dessa två veckor. Kommer skriva om bara träning i just det inlägget och om vad jag ätit under dagen. Kan vara peppande för er som läser och bra för mig för då har jag koll på vad jag stoppat i mig :) Det kommer nog bli en del bilder med (på maten heheh.) kanske något när jag tränar :)


Så imorgonkväll kommer första inlägget :)


Lite bilder från igår :)


Taggad på att gå ut i det fina vädret och köra styrka samt en PW

       

Av Emma - 15 april 2012 09:31

I fredags var min familj och jag och fira min brorsdotter lite smått.

Hon blir hela 1 år på tisdag, stoora tjejen :)


Olivia fick fina klämmor av farmor

 


Partyfrillan nr 1 <3

 


Denna tröjan fick Olivia av mig

   


Samt dessa snygga byxor

 


Och dessa jeans :)

   


Här har hon dom på sig :)

 


Hängsleshortsen och den vita tröjan är från hennes farmor och farfar :)

   


Dansar lite med pappa :)

   


Hon är bara för underbar det lilla livet :) <3

Av Emma - 15 april 2012 09:18

Godmorgon :)

nu kommer här komma tre snabba inlägg på rad, om jag inte tidställer dom men det pallar jag inte.

Så får uppdatera snabb haha, för har så många bilder som sagt. Och gör jag det inte nu så kommer jag aldrig lägga upp dom :p


Så vad händer denna söndag?!

Seriepremiär idag och jag och brudarna är taggade till max.

Vi har ett fysiskt och bra lag med vinnarskalle och det känns så jäkla skönt att vara med i deras lag och slippa möta oss själva, för vi är hemska haha. Tyckte jag iaf innan jag börjar lira med dom, då hata jag att möta dom ;) Men nu släpper jag dom aldrig :)


Annars blir det chill fram till samlingen, får se om jag ska gå en skön runda eller bara hänga :)


Vad ska ni göra?

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards