Alla inlägg den 4 april 2012

Av Emma - 4 april 2012 21:55

Imorgon kl 08 åker min familj och jag till stockholm, tror ni jag har packat?! hahaha nää såklart inte. Jag i ett nötskal typ. Men vad fan, det jag glömmer får jag köpa nytt, kommer bli panikpackning imorgon bitti. För snart börjar big brother med, blää. Och jag vill sova men måste se det haha. Äsch jag får slänga i lite kläder snabbt nu, 4 minuter har jag på mig.


häähäh lär kanske höras på mobilen om jag orkar blogga via den, puusssss heeejdddåååå! :)


så jävla rörigt inlägg men vem fan bryr sig ..

Av Emma - 4 april 2012 20:37

Halloj.


Idag har varit en riktigt mysdag.

Jobbdagen gick fort, sen åkte jag och till frisören och blev fin i håret.


Och gissa vem jag träffa idag?!

Jo min föredetta bästa vän och gissa hur skönt det var?!

Jag älskar att vi sågs och det var precis som om ingenting hade hänt. Vi har inte setts eller hörts på ett halvår. I början var det skönt men den senaste månaden har jag saknat henne så himla mycket. Förra veckan eller var det förra igen?! skicka jag och fråga hur det var med henne och till min förvånad så blev hon lika glad av att höras. Och sedan dess har vi pratat varje dag, precis som förr :) Idag hade vi mc donalds dejt, hur mysigt och trevligt som helst :)


Vi har bestämt att vi ska åka till Ullared den 28 April, skulle egentligen hyrt stuga fredag-söndag men alla var bokade så får ta en heldag istället men det blir också roligt :)


jag känner mig så hel nu, jag älskar dig hjärtat <3


Bilder från 2008-2011 :)

       

<3

Ovido - Quiz & Flashcards