Alla inlägg den 18 april 2012

Av Emma - 18 april 2012 20:55

Tjohoo :)


Frukost(hemma): Två kokta ägg

Frukost(jobb): Ägg och bacon

Lunch: Bacon och broccoli gratäng

Middag: Kycklingwrap


     


Dagens träning bestod av ett pass medel. Min kropp var så fruktansvärt trött efter 3 dagar i rad med fotboll. Men jag kämpa mig igenom passet iaf. Hade mamma med också så skippa löpbandet efter :)


   

Av Emma - 18 april 2012 16:55

wuhuu :)


Idag har varit en bra dag på jobb, tiden har sprungit iväg :)

Nu när jag käkar lchf så är jag inte hungrig längre. När jag käkat frukosten på jobb (ägg och bacon) är jag fortfarande proppmätt när det är tid för lunch. Som idag åt jag pyttelite och en morot. Men det är väl bra ändå, för då äter jag ju inte så mycket :)


Nu ska vi laga kycklingwraps , goott :)


Pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards