Alla inlägg den 9 april 2012

Av Emma - 9 april 2012 19:57

Orkar inte skriva om helgen i stockholm haha.

Men drar det lite snabbt.


Pappsen har lagt golv i min syster och hennes sambos kök, vi har varit på Kista Galleria, stinsen och Sollentuna centrum tror jag det hette. Köpcentrum iaf. Jag har handlat så jävla mycket grejer men jag är bara i stockholm 1 gång om året så jag överlever nog haha. Vi har sovit i Sveriges äckligaste och sunkigaste stuga. Aldrig igen säger jag bara :) Vi har ätit så jäkla mycket onyttigt, godis, kakor och köpemat alla dagar men jag har haft helg så då är det okej ;)


Lite snabbt om helgen, orkar verkligen inte skriva. Sen när vi kom hem vet ni ju vad som hade hänt.

Bjuder på en bildbomb

 

Innan vi skulle köra :)


I bilen påväg upp :)

       


Flest brillor vinner ;)

       


Tim på fredagen i någon butik haha

     


Skön säng att sova i va?! ahha ser ni hålan i mitten? fyyfaan :p

 


Mosters fina kille :)

   


Helgens failbild haha, vi skulle göra pussmun, yeah right hahaha

   


Sötnosen när vi var påväg hem :)

 


Cooool tjej 91

   


Puss

Av Emma - 9 april 2012 17:34

Halloj!


Matchen idag var väldigt bra, trots vädret.

Vi vann med 10-2 men stod för alla målen. Två i mitt lag var lite extra sugna på att göra mål så dom skicka in två hos mig haha. Men sålänge det är träningsmatch är det lugnt :) Men en nolla hade varit roligt!


Jag själv tycker att jag gör en bra match, jobbar långt ute och är med på alla bollar (förutom självmålen).

Får komma ut på en del frilägen, snabba förflyttningar och vara med på många passningar hemåt :)


Jag är nöjd eftersom jag egentligen höll nollan, för ingen av klågerupspelarna gjorde mål (om man ser det så) :)

Alla spela riktigt bra idag, så vi tar med oss spelat till på Söndag då det är seriepremiär :)


(Jag hade shortspremiär idag, kallt som satan. Men nu är gräset invigt haha)

Av Emma - 9 april 2012 12:59

Har bara legat i sängen hela dagen, vill inte röra något i mitt rum. Alla grejer känns .. äckliga!

Behöver rensa i garderoben efter deras stök men vill inte ta i kläderna.

Vad är det som är så jävla roligt med att gå igenom andras saker så fort man får alkohol i sig?!

Jag fattar verkligen inte hur funtad man kan vara.


Plus att det dom gjort i byn är så jävla korkat så det finns bara inte.

ååååh jävla as!!!!



Ska försöka ta fram fotbollskläderna men vill som sagt inte röra i det men får väl göra det ändå.

Är inte ett dugg taggad inför fotboll idag, vilket är så jävla tråkigt. Fotboll brukar få mig att tänka på annat men nä inte ett jävla dugg idag. Hoppas det vänder innan matchstart iaf.


Ha en bra dag

Av Emma - 9 april 2012 07:52

Hejsan hej!

Berättar om stockholm senare.

Just nu är jag bara så jävla besviken på en person!

Och jag är arg och hatar så många fler. Jag förstår till viss del hur folk känner när dom haft inbrott (vi har inte haft inbrott) men det har varit en massa folk i mitt rum och förstört så mycket så jag vet inte vad jag ska göra.


Någon/några personer har varit i mitt rum som sagt, dratt ut ALLA kläder i min garderob och tryckt in lite här och där, tatt kläder och lagt runt om i huset och kladdat på dom med en massa äckligt. Förstört min fläckt, tatt mina läskflaskor, lagt en läskflaska som var öppen i ett av mina skåp där det runnit cola i 1-2 dagar vilket har resulterat i förstörda pappa (viktiga papper och papper för minnen). Vartit i min säng och vänt mina tavlor fel. Krossat glas och ställt spritflaskor i mitt rum. Kladdat ner hela jävla golvet dessutom.


Jag har en obehaglig känsla i hela kroppen, jag vill inte ens vara i mitt rum för det känns så konstigt. Jag vet inte om dom tagit något men det märker jag när jag väl behöver det. Men känslan av att det har varit människor här och rotat bland mina grejer är hemsk.


Jag bad en person om en ända grej och det var att ingen fick sova eller vara i mitt rum.

Men inte ens det kunde personen hålla och det gör mig så jävla arg, ledsen och besviken.


och folk undrar varför jag inte dricker alkohol ...

Ovido - Quiz & Flashcards