Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

PUSS

Av Emma - 6 maj 2010 22:45

Blev ingen träning för mig idag. Har varit så fruktansvärt trött hela dagen så kände att jag behövde ta det lugnt och vila under kvällen vilket har varit så otroligt skönt.


Ni skulle sett mig innan, jag kan nog sova hur som helst.

Runt vårt köksbord har vi 6 stolar, 3 på var sida.

Mamma och jag på en sida och pappa och Niklas på andra sidan. När vi ätit klar gick niklas och spela dator, jag la upp benen på stolen bredvid mig, till höger.

Stolen till vänster satt mamma på men hon börja plocka undan på bordet. Jag drar till mig stolen och lägger armbågen överst på ryggstödet och lutar huvudet mot handen. Sen blundar jag och tycker det är så jävla skönt att bara sitta där, så helt plätsligt vaknar jag till med ett ryck tjugo min senare av att det knackar på dörren. Kan ni fatta hur dumt detta såg ut? men fyfan vilket skönt sett att vila på.


När jag vilat klart där gick jag ut och la färdigt min kant till rabatten, riiktigt snyggt. Imorgon om jag orkar så ska jag börja lägga innerringen, efter jobb då vill säga. Fär se hur jag känner efter 18.00 tiden. yeah.


Nu ska jag läsa och sen sova.

Puss och godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards