Alla inlägg den 21 april 2012

Av Emma - 21 april 2012 19:39

Hejsan hej :)


Idag har det inte blivit mycket mat vilket kanske är bra haha.

Har varit så himla mätt :)


Frukosten bestod av 1 melle och 1 knäckemacka med räksallad på

Lunch: Två hamburgare med ost, tomat, gurka, sallad och dressing

Mellanmål: Tyvärr så synda jag idag och åt lite glass :/

Efterrätt: Äpplepaj och vaniljsås på lchf sätt:)


Frukost

 


Lunch


Äpplepaj med vaniljsås, orkar bara hälften - ögat var mer sugen än magen

 


Idag hade jag också tänkt ha en ledig dag men vädret var så underbart så jag drog med mamma ut på en halvtimmes pw. Vilket var jävligt skönt faktiskt :) Mörheten i kroppen är borta nu :) Körde lite magträning med:)


   


Tur att man inte ser att jag har svarta boxer på mig hahahah

 


För tre- två månadersen satt dessa byxor astight runt midjan och låren. Visst märks det att jag gått ner :)

 

Av Emma - 21 april 2012 15:09

hehehehehhehe.

Puss på er sötnosar


                         

Av Emma - 21 april 2012 14:28

Jag säger bara en sak. Skaffa aldrig barn!!

Har precis haft barnkalas och det var kaos. Ungar överallt, dom smällde alla ballonger, lekte krig, fuska på våra lekar, åt som hästar och ja var heeelt galna.


Vi körde även en lek ''hela havet stormar'' tror jag den heter. Man spelar musik så ska man sätta sig på en stol när musiken stoppas. Och ja jag skulle ju vara med och leka såklart haha, så vann jag men vet vi varför jag vann? Jo för att alla 7 ungar skrek att jag hade förstor röv så dom fick inte plats när dom skulle sätta sig. Jag tackar och tar emot (eller något) haha. Sen skulle alla ha revanch såklart. Jag åker ut nästsist för att alla ungar ställer sig upp och skiker och pekar att jag har för stor röv för en unge hamna mellan två stolar. Ja vad fick jag då göra? Jo lämna leken snällt.


Kommer sova gott inatt iaf haha.

Puss på er :*

 



...

Av Emma - 21 april 2012 12:15

Hey i heard you were a wild one <3


 

Av Emma - 21 april 2012 08:04

Hej på er:)

Allt bra idag?!


Sj har jag sovit i nästan 11 timmar så är utvilad och mår riktigt bra :)

Somna halv nio igår men det behövdes :)


Så vad händer idag då?


Min systerson ska ha barnkalas så här kommer vara en massa jobbiga ungar.

Jag ska väl få tummarna loss och städa mitt rum samt gå en promenad :)

Rolig lördag? njaaa :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards