Alla inlägg den 17 april 2012

Av Emma - 17 april 2012 22:02

Hejsan hej :)

Idag har det varit en rörig dag. Hade fixat mat hemma och så, skulle äta ägg och bacon till frulle sen bacon och broccoli gratän till lunch men när jag kom till jobb skulle jag tydligen sopa i Tjörnarp hela dagen så fick handla mat som jag inte behövde varma. Jaha tänkte jag, vad fan ska jag då handla. Åkte till Preem och handla keso med nötter och bär till frulle sen fick det bli kycklingsallad. så jävla rörigt.


Frukost (hemma): Två kokta ägg

Frukost(jobb): Keso med nötter och bär

Lunch:Kycklingsallad

Mellanmål: En morot och ett kokt ägg

Middag: Biffstriganoff med vitkål


Så det löste sig tillslut :)

 


Var till och med så duktig att jag skippa pastan (som jag inte får äta men var väldigt nära)

 


Lite fläsksvålar och saft har också åkt ner idag :)

   


Träningen idag bestod av fotbollsträning i 1,5 timme. Min kropp är mer död än levande, har till och med träningsvärk i halsen efter målvaktsträningen igår. hur fan det nu går till har jag ingen aning om. (och ja det lät jävligt dumt men det är inget som ni tror haha). Körde intervaller och spelade på större plan för så lite folk. Jobbigt så in i bomben. Hade ont i hela kroppen efter matchen och träningen igår. Men nu är det över och nu blir det sömn.

Godnatt på er: )

Puss

Av Emma - 17 april 2012 18:02

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det fasters prinsessas födelsedag.

Grattis på 1 årsdagen Olivia, faster älskar dig så himla mycket <3


 


Ovido - Quiz & Flashcards