Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 19 september 2011 19:10

Har just kommit hem från min ansiktsbehandling. fyyyyfan säger jag bara!

Gjorde portömning och varje gång jag lägger mig under hennes fingrar undrar jag varför jag ens gör det. Men efter några dagar blir ansiktet så fint så då är det värt det :)


Just nu ser jag ut som ett monster, röd och svullen! Men imorgon är det bra igen, som tur är :)


Har varit kass uppdatering men jag gör ju samma sak varje dag haha :D

Av Emma - 18 september 2011 12:16

Ligger i sängen och spelar betabet mini med Elin.

Gissa vem som leder? ;)

Jag har 180 poäng och Elin 58 ';)


Älskar detta spelet till mobilen, så jävla roligt :D

<3

Av Emma - 18 september 2011 11:45

hejhej hemskt myckt hej!

Hur är läget idag då?!


Sj är jag fortfarande förökyld, 3 veckor nu snart :(

Har myst med Elin hela natten och för första gången någonsin har jag inte ont överallt. Jag har kunnat vända mig och sova hur jag vill. Jag ääälskar min stooora säng haha :D


Idag kommer farmor på fika och senare i eftermiddag ska jag se världens bästa gäng lira boll! Idag tar vi 3 poäng girls :D Varje gång jag tänker på matcher blir jag irriterad, vill så gärna spela! :( Men snart är det dags för inomhus och då jävlar är jag bättre än någonsin :D


 

Gammal bild på oss <3

Av Emma - 17 september 2011 21:03

Ikväll har jag hängt hos min bror!

Innan jag körde dit drog Tim och jag till Höör och tankade. Sen drog jag in på butiken som ligger vid macken och köpte cola när jag kommer ut hör jag ett jävla dunk på parkeringen. Vad ser jag då?! Jo Tim som har högsta volym i bilen och gungar med, HAHAHA. det lät så jävla högt att jag nästan skämdes hahaha :D

Av Emma - 17 september 2011 12:57

Var i stan med min kära mor, skullese om jag hitta något till 150 års kalaset nästa lördag men icke! Får väl rota i garderoben haha :)


Just nu har jag onepiece mys med mig sj i soffan!

Har lust att gå på bio med, blablabla!


Min nya onepiece och tjocka mysiga strumpor <3

 

Av Emma - 17 september 2011 07:07

Godmorgon på er'


Har haft en värdelös natt, har knappt sovit något pga att jag knappt kan andas :s Min ena näsborre är så täppt den bara kan bli och den andra rinner som en vattenkran. Sjukt irriterande! Och halsen gör det fortfarande asont i men jag måste till gymmet, klarar inte att vara ifrån det mer. Men ska endast köra styrketräning och är där lite människor går det fort för då kan jag göra flera saker efter varandra istället för att vila :D


Idag händer nog inte så mycket heller, skönt med såna dagar :)

Ska mysa rundor med min onepiece och blir frisk.


Av Emma - 16 september 2011 19:20

min onepiece kom idag :)

mysilimys!


Jag vill se friends with benefits, får se om jag kollar på den imorgon, själv!  Vissa bryr ju sig inte, tyvärr!

Av Emma - 15 september 2011 20:30

Hela mitt huvud är tjockt av snor och min hals gör så ont att jag knappt kan svälja.

Bajs! Två veckor med detta är inte kul och det blir bara värre, men imorgon har jag något att se fram emot. Rogge på jobb bjuder på världens godaste morotskaka :D:D


Nu ska jag försöka sova, godnatt med er!

Ovido - Quiz & Flashcards