Alla inlägg den 21 september 2011

Av Emma - 21 september 2011 21:22

Har bäddat ner min i sängen med en skål nudlar.

Ibland kan nudlar vara s+å jävla gott och det är det nu!

Så nu säger jag godnatt :)

Av Emma - 21 september 2011 20:46

Hejhejhejhejhejhej :D

Idag har varit en hyffsad dag på jobb, bara röjt undan ris så dagen har gått fort :)

Sen efter jobb åkte jag och min kära mor till Burlöv!

Och jag hitta så mycket fint, mest nöjd är jag över mina två par kängor :D Ett par är en rejäl känga med foder som jag ska hänga i snön med sen ett par andra kängor som jag kan ha när det inte är så kalt ute, assnygga!!! :D:D Sen köpte jag en uubersnygg halsduk och mössa på Gina Tricot! Får se om där kan komma bild någon dag! :) Sen leggings, linne och en handdukshängare till min dörr. Blev lite donkanmat med, namnam :D Har haft en mysig kväll med mamsen min <3

Ovido - Quiz & Flashcards