Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emma - 13 september 2011 21:12

Ligger nerbäddad i min nya säng och kollar på John Tucker must die! Att 15 cm kan göra en så stor skillnad är märkligt! Den är dessutom stenhård jämfört med min förra så jag antar att jag kommer ha ont i kroppen ett par dagar innan den vänjer sig men det känns underbart att ha en ny säng :) Nu fattas bara min nya onepiece sen är mitt liv fulländat :p haha!


Men nu ska jag fortsätta kolla tv, godnatt med er :)

Av Emma - 13 september 2011 16:53

Yoo!


Måste bara klargöra en sak för dom som inte jobbar med park. Jobbet man gör när vädret är skit påverkas som bara den. Resultatet blir skitfult, man kan inte rensa ogräs ordentligt, gräset blir i klumpar när man klipper och man kan inte sopa eller något när det stormar och regnar. Men enligt vissa löjliga människor så verkar dom inte fatta det utan ser allt som man hatar att vara ute i dåligt väder! Hade jag hatat vädret hade jag aldrig i hela mitt liv valt att jobba med grönytor. Men ni människor kan ju fortsätta tro så! :)


Annars har jobbet varit nice idag, kunde blåst mindre (höll på att blåsa av fyrhjulingen) Men den är så jävla fet så jag överlevde, haha :D


Nu ikväll så ska jag hämta min säng sen dra direkt till fotbollen. Blir inte lätt att tima höga bollar i detta blåsväder, haha! Men men det får gå :)

Av Emma - 13 september 2011 05:43

Godmorgon gott folk!

Vad är det för jävla väder?!

Eftersom att jag jobbar på gatukontoret i Höör är vädret det viktigaste haha! Gick upp tidigare för att hålla mamma lite sällskap medas hon käka frukost :) Så ska väl strax hoppa i jobbekläder och käka frukost själv!


Jag vill inte jobba i detta jävla blåsväder!!!


Ovido - Quiz & Flashcards