Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 29 september 2011 21:53

Har haft en så sjuuukt jävla rolig kväll med jobbet!

Garvat som aldrig förr, dessutom kom jag sist i bowlingen men lika glad är jag för det:)

Fick 53 poäng första rundan och 70 poäng andra rundan. Dom i mitt lag fick mer än dubbelt så mycket som jag fick, HAHAH så jävla värdelös :) Men riktigt roligt, och maten var supergod :)


Sen fick vi pris, jag valde en jättefin lyckta som ska få stå på golvet i mitt rum :)

Sen fick jag en mössa och en biltvätt ahah, snällt :)


Sen var alla tvungna att göra en rolig grimas och ooooj så töffiga alla ser ut HAHAHA. Ska göra ett collage men alla grimaser sen lite från middagen och bowlingen, ska bli så jävla roligt när dom får se hur dom ser ut hahahah :D


Men nu ska jag sova, är så otroligt trött.

Godnatt :)

Av Emma - 28 september 2011 21:27

Tabellerna blir ju bara bättre och bättre.

hahhahaha :)

Av Emma - 28 september 2011 20:57

Hejhej allihop :)

Hur är läget?!


Själv kan jag ju börja med att jag har en jävla träningsvärk. Värken i låren från gymmet i måndags gjorde asont igår. Men bet ihop på fotbollen. För fyfan vad kul det är med fotboll :D Om du känner för att byta klubb eller börja lira igen, kom och testa med oss i Löberöd! Jag är ett levande bevis på att ha haft helt fel om dom i alla mina fotbollsår :D Du kommer aldrig någonsin att ångra dig :)


Sen idag vakna jag upp med ännu mer träningsvärk men kämpa mig igenom jobb och drog till gymmet efter! Tog en halvtimmes ''promenad'' på löpbandet i ett lagom tempo och sen lite styrka på armarna.


Imorgon blir det ingen fotboll, ska bowla med jobbet. Hade så gärna lirat men får offra mig för jobbet haha :)


Nu är jag helt slut, har varit hos mormor ikväll och lämnat fotona från 150 årskalaset i lördags, hon blev jättenöjd :)


Nej men nu är det godnatt :)

Av Emma - 26 september 2011 20:47

Är heeelt slut.

Har kommit ur duschen och lagt mig helt utslagen i sängen!

Laddar inför en ny jobbedag och fotboll på kvällen!


Fyfan vad jag har hamnat rätt, fotboll är så jävla roligt! För två månadersen hade jag inte tyckt samma, men Löberöd är bäst! Och det roligaste är att jag alltid sagt att jag aldrig någonsin skulle spela med dom, men tänk så jävla fel jag har haft hela mitt liv. Löberöd är rätt och allt känns så jävla bra just nu :)


Sen onsdag blir det gym, torsdag fotboll och fredag gym. Sen får jag se om jag är hemma i helgen eller ej. r jag hemma blir det gymmet och är jag inte det får det bli löpning och promenader. Sen på Söndag är det den spännande matchen mellan Löberöd och Skillinge, det avgörs vem som ska kvala upp till division 3 :D


Kommer blir en bra men tuff vecka med massor av träning :D


Nu ska jag sova, godnatt :)


  Jag med mina två älskade brödrar <3 Lillebror till vänster och storebror till höger. (min syrra drog iväg och sura lite för hon haja inte Nirres skämt, men så kan det vara ibland)

Av Emma - 26 september 2011 19:32

Härlig träningsdag!

Drog iväg till gymmet efter jobb, körde hård styrketräning och höjde på det mesta! Sen körde jag lite ryggträning, magträning och annan spänst. Sen satte jag mig på en cykel för inget löpband var ledigt. Efter 5 min tröttna jag och tänkte att jag lika bra kunde dra hem och bege mig ut på en PW. Så när jag kom hem så drog jag med mig pappa ut, gick väl i 40 min eller så, riktigt skönt :)


Nu sitter jag i soffan och borde duscha, idag lever jag upp till sunknamnet!

Men har precis ätit, mamma hade gjort min favoritmat, muuums!


Av Emma - 26 september 2011 06:21

Hallå på er, läget?!

En måndagmorgon som denna är seg som alltid.

Hade svårt att somna igår så har inte blivit så mycket sömn som jag hade behövt, men men. Taggar jobb nu sen blir det äntligen gymmet :D Fan vad jag har längtat :)


Ha en härlig dag :)

Av Emma - 25 september 2011 20:34

Laddar för en rejäl träningsvecka. Ska träna hårt som fan hela oktober och se vad resultatet blir! Endast godis, läsk och kakor och annat skit på helgen OM jag känner för det! Ska bli spännande att se hur det går! Ska köra hård styrketräning, löpträning och fotboll! Ska bli så jävla roligt!!! :D Går det superjävlabra fortsätter jag annars får det bli någon ändring :)


FAAN VAD TAGGAD JAG ÄR!!!


Pappa, åk och träna med mig ;)


  HAHAHHAHA jag älskar min lillebror

Av Emma - 25 september 2011 18:19

Jag får snart damp. Vill så gärna träna  nu alltså!!

Bara dra till gymmet och pumpa som fan :D

Imorgon ska jag dra till gymmet direkt efter jobb!


Hade velat dra ut och springa men så jäkla tråkigt själv så får tagga stenhårt till imorgon :D


Ovido - Quiz & Flashcards