Alla inlägg den 11 september 2011

GN

Av Emma - 11 september 2011 21:37

Har dammsugat, dammat och duschat!

Nu kallar sängen!

Godnatt .

Av Emma - 11 september 2011 18:52

Har myst med Elin idag. <3

Lagade kycklingwook med nudlar, gissa om det var gott?! :)


Imorgon är det jobb igen, ska dra till gymmet direkt efter.

Känner mig usel, har inte tränat på 2,5 vecka :(

Har varit hos min frippe en vecka och varit sjuk resten av tiden :(

Men imorgon, då jävlar! Känner mig så jävla peppad nu :D


Om jag skulle ta och plocka undan lite på rummet och sen sova!

Hoppas ni haft en trevlig söndag :)

Av Emma - 11 september 2011 17:12

Hej alla glada!

Hur är läget?!


Gissa om det har hänt mycket den senaste tiden?!

Om ni bara visste.


Jag har iaf bytat klubb, till Löberöd! Är spelklar imorgon! Men jag är så jävla irriterad på vissa personer som bara jävlas. Får inte spela matcher på hela hösten och inte kvalet heller (löberöd har chans att få kvala upp till division 3). Utan när inomhussäsongen börjar får jag spela. Jävligt irriterande men bara att acceptera och gå vidare. Förövrigt så har jag hamnat i världens bästa gäng. Gänget känner jag samma för som jag gjorde i Hardeberga. Träningarna är så jävla roliga och alla tar allt på allvar och det har jag saknat! Jag har verkligen hamnat rätt! :)


Jobbet i Höör går bra, har fått reda på lite saker men det får ni veta senare ;)


Och igår beställde jag en ny onepiece :D:D

Dom hade 30% på hemsidan.

Äkta onepiece är det som gäller,

alla med sina zipperralls kan ju slänga sig i väggen ;)


Har dessutom varit på bio med pappsen min två helger i rad.

Härligt med lite pappa-dotter tid :) <3


Min brorsdotters mamma, min brorsdotter Olivia och jag.

 

Jag med mina två favoriter, min systerson och min brorsdotteer <3

 

Nya frillan :)



 

Ha  det så bra mina vänner så hörs vi (förhoppningsvis) snart igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards