Alla inlägg den 15 september 2011

Av Emma - 15 september 2011 20:30

Hela mitt huvud är tjockt av snor och min hals gör så ont att jag knappt kan svälja.

Bajs! Två veckor med detta är inte kul och det blir bara värre, men imorgon har jag något att se fram emot. Rogge på jobb bjuder på världens godaste morotskaka :D:D


Nu ska jag försöka sova, godnatt med er!

Av Emma - 15 september 2011 16:55

Hej på er!

Jag är irriterad som bara den! När jag beställde min onepiece i lördags skulle det ta 2-5 dagar att få den. jag hade kunnat ha den i igår!!! Men gissa vad, jo det företaget som lämnar ens paket till dörren måste ha en underskrift och dom hade varit här både igår och idag. Så imorgon var sista försöket och då var någon tvunggen att vara hema hela jävla dagen för dom visste inte när dom kom och lämna den. Som tur har jag världens bästa mormor som ställer upp :) <3 Så imorgon får jag min älskade onepiece men det stör mig duktigt att dom inte kan lämna den utan att någon är hemma!


Blir ingen träning idag heller för min hals och förkylning blir bara sämre och eftersom jag ändå inte får spela några matcher är det inte värt att fortsätta träna fast jag är sjuk!


Snart är det helg och det ska bli den lataste ever haha. Bara hänga i min säng med min nya onepiece sen kolla fotboll på söndag när världens bästa gäng spelar :D

Av Emma - 15 september 2011 12:21

Vissa gör skillnad på folk och det är riktigt irriterande!!

Ovido - Quiz & Flashcards