Alla inlägg den 14 september 2011

Av Emma - 14 september 2011 21:34

är en liveinspelning med Mia Skäringer! Den finns även i bok.

Idag kom Camilla och jag in på den och jag tyckte den var värdelös eftersom i lördags visa dom den på tvn. Jag var hos Elin då och ingen av oss kunde fatta att man ens visa ett sånt program haha. Men vi såg också slutet bara! Så idag kolla jag på den efter att vi snackat om den (såg iofs bara en halvtimme för sen somna jag men jag fattar ju varför hon höll på som hon gjorde i slutet HAHAH). Så jag beställde hennes bok från CDON, 39 kr är ju inte hela världen :)


Om ni får tid så kolla på den, man får ju sig några skratt och ibland undrar man hur fan hon ens vågar stå i asliten bikini med en normal kropp inför 1600 person och ta på sig sj, haha! :)


Förövrigt undrar jag vart kvällen tog vägen?! Somna strax efter kl 18 och vakna upp vid 21,15 :s Helt sinnes, får bli en dusch nu sen försöka sova igen!


Godnatt :)


Av Emma - 14 september 2011 17:25

Nu håller jag kväll!


När jag skulle köra tillbaka till förrådet (där alla maskiner står) kom det en jävla regnskur och jag kom farandes på fyrhjulingen i en jävla fart. Gissa om jag var dygnsur från tå till topp?! Det regna så hårt att det gjorde ont i hela ansiktet och jag kunde knappt se ut haha :) Men lika glad är jag r det, för fyrhjuling är det fetaste som finns att köra :D


Nu kallar kära mor,maten är klar!

Kyckling och pastasallad, namnam :D

Av Emma - 14 september 2011 12:15

Idag kör jag runder med fyrhjulingen!! :D jag bara älskar att köra med den. men det blåser och regnar på mig så det är mindre kul :( Är trött som bara den så ska bli skönt att ligga i min säng heeela kvällen!! åh :)

Av Emma - 14 september 2011 06:05

Jag har sovit som en kung inatt!!

Det var några veckorsen jag kunde sova en hel natt (händer nästan aldrig)!

Men inatt, fyfan vad skönt, känner mig helt utvilad men en enormt träningsvärk från fotbollen igår och gymmet i förrgår! Får bli vila idag och det gillar jag!


Ska vara så tråkig och bara ligga rak lång i min säng och kolla tv heeela kvällen :D:D Men såna dagar behövs ibland! Nu kallar gröten och sen blir det jobb :)


Ha en trevlig onsdag :)

Ovido - Quiz & Flashcards