Alla inlägg den 20 september 2011

Av Emma - 20 september 2011 22:25

men tjaaa!

Idag har varit en seg dag!

Vi har gjort så mycket men tiden har stått still på jobb.


Men hade träning ikväll och det var askul :D

Jag fick spela ute och fan vad grym jag var!

Tog asbra löpningar, kalla på boll och snacka mycket, gjorde mål och spela fram riktigt bra bollar! Jag borde klona mig sj, en grym målvakt och en grym utespelare. HAHA lite ego får man vara när det har varit en kanonträning :) Men tyvärr får jag vänta tills nästa tisdag innan jag får lira igen eftersom gänget har match på torsdag och det är en jävligt viktig match. Tar dom 3 poäng är vi klara för kval upp till trean och det skulle vara så jävla kul om dom klara det :D Önskar mer än något annat att jag fått spela!



Imorgon ska jag till Burlöv och shoppa, mys :)


Men nu säger jag godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards