Alla inlägg den 19 september 2011

:'(

Av Emma - 19 september 2011 20:51

Men nääääääää!!!! :(

Varför lämnar han, bajs

Av Emma - 19 september 2011 20:44

Ligger i sängen och kollar på idol!

Är så fruktansvärt trött så somnar nog vilken sekund som helst!

Jag hoppas att Andreas Larsson sjunger fast han är så jävla nervös! Han är riktigt grym, åh kan reklamen ta slut så jag får se vad som händer haha :D


Godnatt med er

Av Emma - 19 september 2011 19:10

Har just kommit hem från min ansiktsbehandling. fyyyyfan säger jag bara!

Gjorde portömning och varje gång jag lägger mig under hennes fingrar undrar jag varför jag ens gör det. Men efter några dagar blir ansiktet så fint så då är det värt det :)


Just nu ser jag ut som ett monster, röd och svullen! Men imorgon är det bra igen, som tur är :)


Har varit kass uppdatering men jag gör ju samma sak varje dag haha :D

Ovido - Quiz & Flashcards