Alla inlägg den 25 september 2011

Av Emma - 25 september 2011 20:34

Laddar för en rejäl träningsvecka. Ska träna hårt som fan hela oktober och se vad resultatet blir! Endast godis, läsk och kakor och annat skit på helgen OM jag känner för det! Ska bli spännande att se hur det går! Ska köra hård styrketräning, löpträning och fotboll! Ska bli så jävla roligt!!! :D Går det superjävlabra fortsätter jag annars får det bli någon ändring :)


FAAN VAD TAGGAD JAG ÄR!!!


Pappa, åk och träna med mig ;)


  HAHAHHAHA jag älskar min lillebror

Av Emma - 25 september 2011 18:19

Jag får snart damp. Vill så gärna träna  nu alltså!!

Bara dra till gymmet och pumpa som fan :D

Imorgon ska jag dra till gymmet direkt efter jobb!


Hade velat dra ut och springa men så jäkla tråkigt själv så får tagga stenhårt till imorgon :D


Av Emma - 25 september 2011 17:40

hej på er :)

Haft en trevlig söndag?!

Själv har jag shoppat som bara den idag :)

Intersport hade en hel del utförsäljning idag så jag hitta adidasmjukis som går till knäna för 200 kr, kostat 400 kr innan. En långärmad löpartröja för 100 kr, kostat 180 kr innan, ett linne för 100 kr som kostat 180 kr innan samt två par strumpor för 20 kr st som kostat 80 kr st innan. Helt okej och jävligt nöjd blev jag :D


Sen gick jag och familjen en sväng på marknaden, jag köpte årets sista langos. Blir deprimerad av att tänka att jag måste vänta ända till maj månad innan jag får langos igen :( Men den jag åt idag har varit den bästa på hela året så det var ett bra avslut :)


Sen hem och fika innan min syster och hennes sambo åkte hem till Stockholm igen :)

Sen drog pappa och jag till Jula för jag var ute efter en tjocktröja med luva på, hitta en fleece variant med tjock foder i för 199 kr. så jävla billigt :D köptte även ett nytt underställ så ska kasta mina andra som suger stenhårt. Detta känns super, kosta 299 kr för tröja och byxa :)


Så nu ligger jag i soffan och kollar på MFF-AIK.

Blir tidigt i säng, jobb imorgon ju :)

Ovido - Quiz & Flashcards