Alla inlägg den 12 september 2011

Av Emma - 12 september 2011 19:58

Har bäddat ner mig i sängen med min onepiece och kollar på the big bang theory.

Onepiece är det bästa som finns, längtar tills min andra kommer.

Senast fredag ska den anlända :D


Fick även besked att min nya säng kommit, så den ska hämtas innan fotbollen imorgon! Helgen kommer bli en riktigt myshelg, ny onepiece och ny säng! Tror jag stänger mig inne på rummet hela helgen haha :)


Nu ska jag fortsätta kolla på tv, är helt slut!

Godnatt   

Av Emma - 12 september 2011 17:59

Tjatja :D


Har ni haft en bra dag?!

Sj har det varit helt okej!

Tömde sopor till lunch (mindre trevligt), sen gick jag med kantskäraren lite jobbigt med det gick, hähä :D


Sen har jag gymmat med, körde ett snabbt pass på överkroppen, benen får jobba imorgon då det är fotbollsträning. och gissa om jag längtar :)


 Nu blir det duschen  sen sängen resten av kvällen, är helt slut!


 

Av Emma - 12 september 2011 06:59

Godmorgon kära ni :)Idag känns det bra i både kropp och själ!idag är jag en löberödare :D!!!!och ska dessutom åka till gymmet, känns så himla bra :)Hoppas ni får en bra dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards