Alla inlägg under november 2010

Av Emma - 3 november 2010 17:31

Igår så provtränade jag med Lunds BK. Vi var 24 st på träningen var av3 var och testade. Träningen började med jogging över planen.  Sen gick vi ihop 3 och 3, där två stod en bit ifrån varandra och en jobba i mitten. pass med båda fötter, volly vrist, bröst och vrist, nick och sen löpa snabbt och passa. Tror jag har glömt något men skitsamma. Sen var det bara lir resten av träningen. Jag säger bara en sak, vilken jäääävla skillnad på spel i Lund och i HBK. jisses alltså. Allt gick tio gånger snabbare, folk var överallt, alla snacka och rörde sig utan boll. Dem spela på pytte marginaler men enligt dem hade jag all tid i världen när dem pressade direkt jag fick bollen haha. I och med det var kostgräs hade jag väldigt svårt att tima bollen när dem sköt hårt på marken. Lyckades inte hålla två bollar men jag rädda dem iaf. Sen gjorde jag en riktig tv räddning (enligt pappa). Någon skjuter högt vid högra stolpen som jag kastar mig och gör en snygg enhandsräddning :) Och alla som känner mig vet att jag hatar att kasta mig på höger sida. Men i luften funkar bra, på marken är värre haha :p


Träningen var rolig iaf.

Får se om jag ska dit igen eller kolla efter fler klubbar :)


Jobbet idag så har jag sågat som en jude, herregud haha. 40 stolpar har jag sågat upp för HAND!!! jobbigt värre haha:p Sen sov jag i 2 timmar och 40 min. Har varit och lämnat bror, hämtat mitt nya kort och vad fel allt blir. Det första jag gör i affären är att trycka min gamla kod fast att jag stått i kön och rabblat den nya koden. Det kommer ta lång tid innan den nya koden fastnar :(


Strax ska jag åka med mormor och mamma för att spela bingo, och ja. Jag vet att jag skrev förrförra onsdagen att jag inte skulle dit. Men eftersom jag var så jääääääääävla nära då så borde jag fan vinna med, nu nnär någon jävla idiot skimmat mitt kort och tatt mina pengar. Håll tummarna för mig.


Vi hörs ikväll när jag kommer hem, glad eller sur - det får vi se :)

Av Emma - 2 november 2010 16:26

Nu ikväll hade jag tänkt åka till Lund och provträna för en klubb där. Min hals känns inte helt okej men eftersom jag är målvakt så löper jag (förhoppningsvis) inte lika mycket som dom andra, hähä. Annars har jag inget att säg. Vi hörs kanske efter.

Av Emma - 1 november 2010 20:56

 Min hals, min kära lilla hals - varför gör du så himla ont?

Blir ingen test för mig den här veckan iaf.


Jag säger bara en grej,

åhh vi älskar malmööö ff :)


Nu ska jag sova, har ingen lust att göra något med min onda hals :( Längesen jag var sjuk och egentligen så är jag nog inte sjuk, utan att den blev sabbad pga att jag ansträngde halsen, men jag vet inte., Får vänta ett par dagar till innan jag går och kollar upp det :)


Natti natti sötnosar

Ovido - Quiz & Flashcards