Alla inlägg den 25 november 2010

Av Emma - 25 november 2010 17:25

Snön är så himla mysig tidigt på morgonen och på kvällen. När det är snö ute är jag inte lika mörkrädd och det är väldigt skönt :) Gick och hämta min systerson från fritids innan, vädret är ju bara så härligt. Mössa, vantar, halsduk, vinterjacka och fodrade skor. Riktigt härligt att vara ute när man är rejält klädd :)


Idag på jobbet så städa jag inne i huset. Damma av deras hylla och fönsterkarm. Tog nog 1 timme att bara göra det, haha. Så äckligt dammigt var det, usch. Sen skura jag bordet från alla jävla kaffefläckar. Märks att det bara är gubbar där, haha :D


Nu kom pappa med min pasta från pastamannen :)

Himla mumsigt :D

Av Emma - 25 november 2010 06:37

Tänkte bara kasta in ett litet inlägg eftersom jag verkligen hade noll lust att blogga igår, inte idag heller men om jag gör det nu blir det kanske inte lika jobbigt sen, eller något.


Tänkte berätta att jag ska med till Växjö ändå :)

Ska lira ute och stå i mål, ska bli roligt :)


Och idag får ni gärna tycka synd om mig som ska gå ute i snön i 6 timmar när där inte finns något att göra. Tråkigt som fan men jag får väl göra det. Snart helg, så himla skönt.


GRATTIS MY PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Sunkens inlägg till My

Det fick mig på bättre humör nu haha :D

Ni som inte hänger med så är dem syskon :D


Ovido - Quiz & Flashcards