Alla inlägg under november 2010

Av Emma - 22 november 2010 17:17

Halloj på er.

Haft en bra dag i skitvädret?!

Nej kunde tänka mig det, inte jag heller.


Det har varit gått och mulet och allmänt tråkigt hela dagen.

Idag har jag oljat soptunnor, plockat groblad och ätit, haha skoj?! jag har haft roligare men jag har varit inne nästan hela dagen iaf :) När jag kom hem sov jag i 2 timmar sen vakna jag till liv, hämtade lillebror och sen vila jag en stund igen. Just nu sitter jag och sörplar på varm choklad med mini marschmallows i, himla gott :)


Nu ikväll ska jag inte göra ett dugg mer än ligga invirrad i världens underbaraste duntäcke och kolla på tv. Jo jag måste äta och duscha med men annars så ska jag bli här i sängen. Jag älskar bärbar dator haha :D:D


nej vi får se om jag har något mer vettigt att säg sen.

sitter just nu och garvar åt sunken.

hahahhahahahaha jag bara föreställer mig hur roligt det måste sett ut:


'' Sunken! Gissa vad som hände precis.. Jag skulle klättra över muren efter min powerwalk, så fanns det bara en kundvagn på andra sidan att klättra ner på, och vad fan, vem vill klättra på en kundvagn liksom? Så jag tänkte hoppa. Och hoppa gjorde jag, landade snett, trillar, och får ta emot med handen, tittar snabbt upp f ör att se om någon såg det.. Två killar spelade tennis men vet inte om dom såg, så jag gick upp och gick iväg väldigt fort haha.. och nu har jag två blodblåsor i handen! Tabbe eller hur?:)''


hahahahaha jag dog lite när jag läste det.

Det är en sån grej jag lätt skulle kunna göra, fast jag hade nog fått för mig att klättra på kundvagnen och sen trilla med den. HAHAHHAHA åååh..


nej nu får det räcka. HAHAHAHAH

Av Emma - 21 november 2010 16:09

Träningen gick bra.

Tror vi var 17 st, 11 HBK are och 6 LSK are.

Men spelet var okej och mitt lag gjorde nog flest mål

men det andra laget körde tydligen på sista målet vinner, haha.


Sen kalla dom folk till Växjö.

Vi var två målvakter som blev kallade därav avböjde jag. Jävligt tråkigt för det är verkligen en cup jag vill spela men jag står inte ut med tanken av att inte få spela alla matcher eller om vi går vidare så får kanske inte jag spela den matchen och jag vet inte alls hur den andra målvakten känner men just därför avböjde jag. Även om jag mer än gärna vill så tror jag det blir bäst såhär. Det är en bra bit att åka och då får jag kanske bara spela 2 matcher så det känns verkligen inte lönt. Men jag fick lov att ändra mig vilket är jättesnällt :) Men om jag står fast vid mitt beslut så önskar jag er all lycka till och jag kommer följa er via internet eller om någon är så gullig och skickar sms :D:D:D


Nu ska jag köra till tutten och käka pizza och sova där.

Jäävligt tidig morgon imorgon men det får gå :)


Och förövrig önskar jag söta My all lycka :) <3

Av Emma - 21 november 2010 10:23

Idag har jag inget att säg men får skriva något så ni har något meningslöst att läsa :)


Kan ju berätta att jag grät en liten skvätt igår - av skratt då.

Niklas och jag skulle träna magen.

Niklas la sig på golvet och jag ställde båda mina fötter vid hans armhåler typ. han tog tag i mina ben och drog upp sina ben mot mig, jag putta ner han ben så skulle han dra upp dem igen och då drar han mina ben till sig och jag tappar balansen och trillar bakåt men lyckas hamna på sidan. Tänk om han fått min stora gump i huvudet?! hahaha. Då hade han nog sett ut som Lill Babs i programmet ''så mycket bättre'' igår. Helt blåslagen. men fyyy faaaan vad vi garva och jag grät så tårarna spruta hahahhaha :D


Idag blir det träning, inomhus.

Himla roligt :D

Hoppas vi blir många idag

Av Emma - 20 november 2010 19:43

Gissa om jag är så mätt så att jag mår illa?!

Jo tyvärr är det så men fan vad gott allt varit.

Först kalkon med potatis, grönsaker och sås.

Äppelpaj med vaniljsås.

Paus

Rulltårta med grädde och bär på.

Godis.

bläääh tur det är träning imorgon, haha :D


Men det har varit mysigt med familjen iaf.

Riktigt härligt, jag älskar när hela familjen är tillsammans.

Som till jul, min bror och hans tjej ska vara här. syster och hennes sambo kommer ner, och jag och min pojkvän är tråkiga och dissar varandra haha :p Men han vill vara med sin familj och jag vill verkligen vara med min så ja, vi får ses efter :) Blir ju nästan samma grej ändå, man äter julmat flera dager efter ändå haha :D


Nu ska jag mysa framför tvn med familjen.

Ha en underbar kväll :)

Puss

Av Emma - 20 november 2010 14:21

Kalkonen är i ugnen och nog snart klar.

Himla mumsigt det ska bli.

Är riktigt hungrig dessutom.


Ikväll blir det bara mys med familjen och pojken min.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll :)

Av Emma - 20 november 2010 10:09

Vaknar upp till en söt kommentar från Jessica i förra inlägget. Hon fick mig att längta ännu mer till jul och till den förste advent. Är så himla sugen på glögg men sitter och sörplar på jordgubbstee. Och det går lika bra ändå :) Kan det inte bli jul...


Idag ska vi äta kalkon.

Riktigt mumsigt.

Av Emma - 19 november 2010 21:03

Jag kan seriöst inte sluta längta till julen.

Jag bara längtar tills nästa helg då det är förste advent.

Så himla mysigt.

Sen åker mamma, jessica och jag till Ullared den 2 December,

Åh vad jag längtar.

Nej nu ska ni slippa mitt tjat, för den här dagen.

Ha en trevlig fredagskväll.

Puss

Av Emma - 19 november 2010 14:34

Var inne i stan och handlade med mamma innan.

Colaburkar var billga på ÖB så köpte lite sånna.

Samt balsam och shampoo.

Men sen kom jag till dem härliga julgrejerna.

Köpte två fina pepparkaksfigurer som man har ljus i.

Mysigt och så himla fina.

Kan det inte bli jul snart :)


  Såhär ser dem ut, himla söta. 19 kr st på ÖB :)

Ovido - Quiz & Flashcards