Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emma - 9 november 2010 22:09

Träningen gick bra :)

nu ska jag sova så berättar antagligen imorgon :)

godnatt, pöss

Av Emma - 9 november 2010 18:07

Dagar som är som dagen idag är sjukt tråkiga.

Just nu har jag ingen lust att träna.

Det är kallt och jävligt.

Det ända som lockar är att det är målvaktsträning.

Hoppas det är en bra tränare :)


Jag ska verkligen köpa gymkort nu.

Nästa vecka är det dags för det.

Är riktigt pepp på det, slippa plågas utomhus med löpning,

isch säger jag bara.


Nej nu ska jag försöka byta om även om jag inte orkar.

Men vi hörs

Hajs.

Av Emma - 9 november 2010 16:24

Jobbet idag hade jag jävligt rätt om i morse.

Kallt och jävligt.

Har stått i en skog och klippt tjocka grenar hela dagen.

Visst sånt ska också göras men det är sjukt tråkigt men fint blir det när Olle klippt med röjaren :) Sen grilla vi korv i skogen, mumsigt. :)


När jag slutat slockna jag i två timmar, vakna upp av att maten var klar. Lax och potatis. Egentligen är jag inget stort fan av lax men skolan har fått mig till att tycka det är okej gott. Fast pappas lax smaka inte alls som skolan för den var väldigt god :) Ikväll ska jag iväg och träna, pappa ska också med och kolla läget. Han vill nog också se hur klubbarna är som jag testar i, hähä. Men gör inte mig något iaf. Slipper jag gå själv i mörkret :)


Vi hörs kanske innan och efter träningen :)

Ovido - Quiz & Flashcards