Alla inlägg den 16 november 2010

Av Emma - 16 november 2010 22:04

Det jobbigaste just nu är att jag inte vet var jag vill spela fotboll. Det är inte så mycket positivt i någon av klubbarna (för min del som målvakt). I hbk finns världens underbaraste gäng men i Lbk verkar det inte alls vara bra. Det är mer prioriteringar i Lbk än i hbk, det finns fler målvakter i Lbk än i hbk, bra eller dåligt?! tja jag vet inte. Målvaktstränare i Lbk inte i Hbk. Sen har jag hört lite som kanske inte stämmer som får mig att tveka till lbk så det är ett svårt val. Jag vill inte lämna hbk och gå till ett lag med dålig stämning i. men sen vill jag spela i ett lag som vill till högre divisioner. Jag vill bli duktig och spela högt, men kommer jag kunna det med Hbk eller lbk?! Ingen aning...

Ovido - Quiz & Flashcards