Alla inlägg den 19 november 2010

Av Emma - 19 november 2010 21:03

Jag kan seriöst inte sluta längta till julen.

Jag bara längtar tills nästa helg då det är förste advent.

Så himla mysigt.

Sen åker mamma, jessica och jag till Ullared den 2 December,

Åh vad jag längtar.

Nej nu ska ni slippa mitt tjat, för den här dagen.

Ha en trevlig fredagskväll.

Puss

Av Emma - 19 november 2010 14:34

Var inne i stan och handlade med mamma innan.

Colaburkar var billga på ÖB så köpte lite sånna.

Samt balsam och shampoo.

Men sen kom jag till dem härliga julgrejerna.

Köpte två fina pepparkaksfigurer som man har ljus i.

Mysigt och så himla fina.

Kan det inte bli jul snart :)


  Såhär ser dem ut, himla söta. 19 kr st på ÖB :)

Av Emma - 19 november 2010 10:11

Eftersom jag längtar så mycket till julen så gjorde jag en ny header. Men färgerna är så jäävla tråkiga på själva bloggen.Ge mig gärna andra förslag på färger till en julig blogg :)

Av Emma - 19 november 2010 08:59

Idag, den här morgonen är en morgon som jag längtar lite extra till julen. Det har snöat och jag ska gå och koka tee och äta pepparkakor. Tända fyr i brasan och bara mysa rundor i huset. Jag vill verkligen att det ska bli jul snart,  men inte många dagar kvar till den förste advent. Inne i stan har dem satt upp julgranar och gissa om jag längtar efter en julgran här i hemmet. Julmusik och god mat, underbart. Livet kan inte bli bättre när det är jul. Alla fina tomtar och ljusstakar. Julen är verkligen speciell!


Ovido - Quiz & Flashcards