Alla inlägg den 23 november 2010

Av Emma - 23 november 2010 21:11

Jag kan ju tala om att jag är väldigt glad över att jag har en pojkvän som fixar det mesta med min bil. Idag skulle jag försöka vara duktig och hjälpa pappa byta däck på min bil, men det tog nog längre tid med min hjälp, haha :D Först frågar han om det är 17 jag har?! Och då tog jag sjääälvklart förgivet att det var däcken han mena så jag bara nej typ 13 eller 14 så hör jag en arg röst. men åååh 17 mm på muttern. Jag svara inte ens, jag kände mig urfånig haha. Sen så undra han vad det var som satt på någon grej han skulle ta av mutterna med tryckluft något.. jag bara ja något runt. och så fick jag till svar, är det 19 mm eller?! jag bara jaa det är det. bra sa han, ta av den. jag bara jaha, hur gör jag då?! men draaaa. jaha jag kan inte, jag är sämst. Pappa fick göra det också själv :) Sen när jag leta fram mina däck så la jag dem på slangen som han hade luft i och sen tog jag för mycket slang ut så allt blev så jäävla klyddigt.


Sen stod jag och sura i stormen och tyckte jag var sämst i världen.

Varför har jag ens en bil?! jag kan ju ingenting.

Och i detta vädret, snö och storm. Kallt och jävligt.

Nej fy fan alltså.


Nu ska jag duscha och sen sova och hoppas att jag inte kör av vägen imorgon.

Puss

Av Emma - 23 november 2010 21:04

Hahah my har svarat nu på mitt inlägg, hon till höger på bilden :)

''

Tisdag 23 nov 19:55

haha vadå, jag hade bråttom, skulle ta strumpor i garderoben, så smällde jag igen dörren utan att hinna ta bort huvudet.. Det kan hända den bästa, faktiskt!! :) ''

hahahahahahhahaha jag kan bara tänka mig hur det sett ut, hahahahahhahahahahahaha :D:D:D

My, du är bara för bäst!! :D:

 

Av Emma - 23 november 2010 16:50

Just nu står jag inför feta beslutproblem, haha.

Nu är det liksom såhär att det inte var så många som skulle med till Växjö. Så jag kunde stå i mål varannan match och spela ute varannan utan att någon behöver stå över någon match eller så. Och jag får mer ut av cupen än om jag bara stått minst två matcher, nu blir det ju minst fyra matcher. uhm vad tycker ni?! ska jag med eller inte?! :):)

Av Emma - 23 november 2010 13:41

My My lilla rara My.

Kan du inte berätta om din garderobincident för oss alla?!

Så att alla kan få läsa hur klumpig och söt du egentigen är?! :D:D

för det är nog bara du som lyckas med det :))

<3

Ovido - Quiz & Flashcards