Alla inlägg under maj 2010

Av Emma - 2 maj 2010 16:24

Usch nu äjag otroligt fattig.

Har gjort av med 1260 kr :/

Men jag har fått en massa nytt.


  Italien kläder till Tim, Strumpor, kallingar, shorts och tröja:)


  Nya byxor, vitt linne och svart tröja. Pappas röv var tvungen att vara med xD


  Nya shorts och två linnen, har köpt ett vitt till linne men finns inte med på bild


  En ny väska, en stor en^^,


Nu fattas jag bara, bh, jeansjacka och koftor.

Får se om jag hittar imorgon när jag ska till Burlöv med Elin :)


Det har varit en otorligt skön dag med mamma <3

BUU

Av Emma - 1 maj 2010 22:24

Nu ska jag gå och mysa med min käraste :)

Så vi hörs imorgon, tror inte att det blir något bloggande förän på kvällen.

Ska brumma hem vid elva halv tolv för att sedan åka till Entré med min älskade mamma och shoppa loss för alla pengar jag slitit så för, haha visst är det synd om mig? Hur ska jag resonera om 41 dagar? DÅ JAG TAR SRUDENTEN!!!! kan ni fatta? det är bara 42 dagar kvar :D:D:D:D Och om 10 dagar så åker jag till HOLLAND, eller 9 räknar inte med idag!! ÅÅÅÅHHH..


Men vi hörs när vi hörs.

Pusss

Av Emma - 1 maj 2010 17:36

Ni som använder TRESemmés shampoo kolla på ÖB.

Där har dem Två pack för 69 kr, 500 ml Shampoo och 500 ml Balsam.

Minde flaska och både shampoo och balsam för hela 69 kr. Låter mycket bättre för mig, haha.

Så nu slipper jag ha den feta flaskan med mig till Holland.

(skulle lägga in bild men funkar inte:(. )


Köpte med mig två paket hem, man vet aldrig när dem inte finns kvar på ÖB.

Ni vet kanske redan om detta men där finns säkert någon som inte vet:)

Av Emma - 1 maj 2010 12:13

MY BÖRJA BLOGGA NU!!!!!


 

My ger gärnet^^,

Av Emma - 1 maj 2010 12:09

Idag ska jag åka in till Ystad, är lite ledsen för att det är röd dag idag:(

Men ska hänga på Olssons Basar hade jag tänkt. haha Hittar alltid något roligt där:) Sen får jag se var jag hamnar näst. Är sugen på min andre mjukglass för året^^,


Vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards