Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Emma - 26 maj 2010 22:05

Idag var jag och köpte min femte plattång.

Undra varför jag har så många?

Jag är nöjd med en av alla dem 4 jag hade innan och den är sladdlös, riktigt jobbigt när man ska platta hela håret, måste vänta och grejer. Så idag åkte jag till City Gross i HÖÖÖÖÖR, höhö. Mamma och jag hade hittat någon plattång från Obhnordica och dem gillar jag :)


Så jag brumma dit med min underbara bil och fann min plattång.

Den blir 230 grader varm och är röd.

Gissa om jag pröva den direkt när jag kom hem? Ni som gissar ja har rätt, hahah. Jag har haft håret uppsatt hela dagen med en inbakad fläta i luggen, ingen av mina andra plattänger (säger man så?) har lyckats få håret spikrakt

. Men den här underbara plattången fick det spikrakt på första draget. SJUKT JÄVLA BRA. Ni som letar plattång eller vill köpa ny, dra till city Gross, kosta 379 kr och är värd vart enda öre, tro mig.


      

Den har en 2,5 meter lång sladd, blir 230 grader varm, man kan välja mella 140-230 grader och det är längre värmeplattor så att man kan platta bredare ''slingor'' som dem säger.Hahaha Jag är sjukt nöjd efter att använt den en gång. Det går otroligt snabbt att platta i och med att man bara behöver platta en gång på samma ställe. Den är smal och rätt lång, lite ovant men jävligt grym. Det tar typ 20 sekunder så är den 230 grader varm :) 

BAL

Av Emma - 26 maj 2010 21:44

Min dag på praktiken har varit okej. Ganska mycket folk och tiden har gått fort. Jag vattnade från 10:00 - 17:20. Kan ni fatta hur drygt det var? i mellan kom det kunder och så, men ändå sjukt tråkigt.


Mina töser är på Bal idag och jag är inte där. Betala 700 kr för att gå med Svalövs gymnasiet och klippans gymnasium (tror jag det var). Vem fan vill det? haha massa bönder med feta snusprillor, nepp.


Men flickorna är vackra.

Pörrny är den ända som skickat bild på sig. Och hade jag varit kille hade jag raggat upp henne direkt :D

  Såhär fin är Pörrny i sitt hår :D


  Riktigt jävla vacker är hon :)


  Lina, Tuttlisa och Pörrny innan Balen.

Riktiga snyggingar :)


Jag önskar er alla en rolig kväll

Av Emma - 26 maj 2010 09:11

Godmorgon gott folk.

Allt bra?


Idag är det praktik som gäller, sjukt tråkigt.

Men med denna dagen är det bara 8 praktikdagar kvar.

Vilket ska bli såå jäävla skönt.


Vi hörs ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards