Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Emma - 25 maj 2010 22:22

Usch jag somnar snart.

Åkte raka vägen till Eslöv efter träningen för att handla mc mat.

Gissa om det var gott?  :D


Sunkis var som sagt på träningen, yeeeh.

Duktig var hon, hähä.


Jag är jävligt trött, men det har ni nog redan förstått, men ändå.

Fick springa 10 längder över hela planen,(långsidan) fyfan vad jobbigt. Tränaren hade överseende med att jag är målvakt. hahaha.


Godnatt, puss

Av Emma - 25 maj 2010 18:23

Nu blir det träning för hela slanten.

Sunken kommer vara där och jag är lycklig :D


Tack till er som grattat mig :D

(ni andra kommer jag att komma ihåg tills det är er tur) höhö

Av Emma - 25 maj 2010 09:25

Hille är såå rolig -.-


Av Emma - 25 maj 2010 00:03

GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ 19 ÅRS DAGEN :D

hipp hipp hurra hurra hurra


     hahahahhaha, bilden är så passande :D

Ovido - Quiz & Flashcards