Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Emma - 27 maj 2010 22:35

Ja, nu är jag hemma från både träning och möte.

Jag är inte riktigt överens med vad styrelsen och vissa i laget tycker.

Ska nog ta och fundera lite på vad jag vill för tillfället.

Av Emma - 27 maj 2010 18:23

Nu är den här dagen över, bara en återstår innan helgen väntar.

På lördag ska jag, pappa, lillebror och systerson till Göteborg för att kolla på MONSTERJAM eller något, haha. Sen blir det Lisseberg för hela slanten. En härlig lördag vill säga.


Mamma dissa oss, hon ville vara hemma och ha det lugnt och skönt. haha men men. Det är marknad i Eslöv med, tufft ^^,


Nej nu ska jag käka upp mina mackor och så hörs vi ikväll, om jag orkar efter att vi haft möte med fotbollen. Angående tränarbyte och artikel och tjofallerittan. Jag tyckte det var sjukt onödigt med artikeln och tränarbytet. Speciellt artikeln, tyckte det var lite fjortisnivå. men men.

Av Emma - 27 maj 2010 09:42

Godmorgon på er, sovit gott?

Det har jag gjort iaf och jag vaknade upp till strålande sol.

Idag blir det shorts och linne på jobbet i hopp om att få lite färg, kan inte vara krit vit till min vita studentklänning. Jag vill inte ens ha klänning, jag ser ut som en bonne i klänning. Hahahhaa. Men men, en dag får jag offra mig iaf men så är livet. Ska verkligen bli så otroligt skönt.


Undra vad jag ska blogga om när skolan är slut? Känns som att jag älter det här med studenten nästan varje dag, hahaha. Aja, det problemet får vi ta den 12 Juni, höhö.


Nu ska jag åka till praktiken och vattna hela dagen, är det bra väder torkar växterna ut snabbt och det är drygt.


Vi hörs ikväll, antingen efter praktiken eller efter träningen.

Sunkis, Du måste vara på träningen ikväll :D Funkar inte med bara en Sunk där, hahaha ^^,

Ovido - Quiz & Flashcards