Alla inlägg under maj 2010

UF

Av Emma - 4 maj 2010 09:10

ÄNTLIGEN ÄR ALLT MED UF KLART :D

vi har bara redovisningen kvar och det är på torsdag.


  Här minns vi vårt år tillsammans. hahahahahaha


  Otroligt vacker bild på mig och Pernilla på UF mässan :D

Av Emma - 4 maj 2010 07:16

Jag kom just på att det är match idag och det är jävligt fett :D

Idag är det även sista dansklektionen någonsin. Kan ni fatta? Jag har försökt lära mig danska i 1 år nu haha.. Men jag är inte bättre för det^^, Kan iofs siffror bättre och förstår en del när dom snackar i 190.


Men iaf, ska bli kul att spela idag. Iaf så känns det så nu :D

Hoppas ni andra tycker likadant annars jävlar i det!!!


Nu ska jag fortsätta äta mina  mackor med salami på.

Sen ska jag brumma iväg till skolan.

Av Emma - 3 maj 2010 21:40

Jag vill mer än något annat ha Holland nu!!


  VI SOM ÅKER   

Av Emma - 3 maj 2010 21:00

Hahaha om ni bara hade träffat henne i verkligheten hahahhaa^^,

Hon är verkligen löjlig:D

men jag hoppas hon hittar någon. höhö-


Jag längtar tills att det börjar på riktigt :D

Av Emma - 3 maj 2010 19:34

Jaha får se om niklas får ut mig till att jogga. Har ingen lust alls och det är kallt:(


Har varit på Burlöv med Elin idag, köte linnen, jeansleggings som ingen gillar mer än jag :( och sen strumpor som jag kan ha i mina ballerina :)


Idag så måste ni kolla på Bonde söker fru, kvinnan som är med har jag spelat fotboll med i Stehag. höhö. Ska bli väldigt roligt att se henne haha^^,


Vad tycker ni om de här?


 

Av Emma - 3 maj 2010 12:17

Snart är det dags för samhälle, inget roligt alls men får överleva.

Ska göra ett prov fast nu skulle vi inte ha samhälle? :s


GAAAH, får försöka göra det ändå :)

Av Emma - 3 maj 2010 09:57

Jaha hade jättemycket att skriva om igår men bloggplatsen.se fungerade inte? Hade ni hade ni samma problem?


Men idag kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva, haha.

Men jag vet att det är otroligt fint väder och att jag ska äta frulle nu sen köra till skolan. Hade gärna haft cabben men mor min jobbar morgon så hon har redan tatt den:/ men men.


Jag fyller snart år, även att det är 22 dagar kvar men det är ändå snart. För nästa måndag kommer Holland, helgen i den veckan fyller lillebror år så vi ska slå ihop hans och min födelsedag. Bara bra för då får jag presenter tidigare :D höhö. Men sen börjar praktiken, begravning och sen fyller jag år. Och sist men inte minst STUDENTEN!!!!! Tiden går så jävla fort och lycklig är jag :D


Nu ska jag käka så vi hörs när jag är framme på skolan :)

Av Emma - 2 maj 2010 16:58

Blir alltid lika glad att komma in på Hilles blogg och läsa referat om matcherna vi har spelat när jag vet att jag har gjort en bra match.


'' Jag tycker bara två spelare gör ett riktigt bra jobb idag. Det är Emma som hoppar in när det står 0-3. Hon räddar oss från en storförlust med flera riktigt bra räddningar. ''


Det värmer Hille :D

Ovido - Quiz & Flashcards