Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Emma - 8 maj 2010 21:46

Nu har jag äntligen beställt en telefon.

Det blev ingen I phone ändå.

Satt och kolla runt och fastna extremt mycket för den här.


En Samsung S8000 Jet

Förhoppningsvis har den kommit lagom tills jag är hemma från Holland.


 


Tänk er, det är knappt 2 dagar kvar till Holland.

32 timmar kvar till samling :D

Av Emma - 8 maj 2010 19:35

Sitter här och hade tänkt beställa en I phone men tror ni att det vill fungera? Inte ett jävla dugg. Fan vad sur jag är!!

YEH

Av Emma - 8 maj 2010 10:13

Jaha, lika tråkigt väder idag igen.

Min kära pojkvän ska gå på crusingen i Ystad, jag säger bara. Ha så roligt.

Jag får väl hålla tummarna på att det inte kommer börja regna iaf :)

Själv ska jag in till stan när han kört, kolla på lindex om där är något roligt till Holland, sen ska jag vidare mot farmor. Hon håller på att flytta sina saker idag till en ny lägenhet. Ska bli trevligt att träffas :)


Nu ska jag äta, är jättehungrig.

Vi hörs.


 

Ovido - Quiz & Flashcards