Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emma - 24 maj 2010 23:02

OM EN TIMME BLIR JAG 19!!!!!!  


:D:D:D


Av Emma - 24 maj 2010 21:47

Idag på praktiken fick jag en otroligt rolig fråga.

Derek kommer fram och pillar mig i håret och säger:

- Har du målat håret?

Jag: - nej men färgat :)

Derek  glor en bra stund och stirrar på mig som om jag vore dum i huvudet. Sedan säger han:

- Jaha okej.


Och går iväg, haha.

Han är från polen och ibland slänger han ur sig så otroligt roliga frågor eller kommentarer. Men att jag målat håret tog nog priset. höhö

Av Emma - 24 maj 2010 19:59

Yes gott folk, imorgon är det min födelsedag :D

Kan inte fatta att jag blir 19, höhö.


Min dag idag har bestått av att putsa till blommorna hela dagen, dem var äckliga. Antar att Elin haft fullt upp hela helgen i och med att dem såg ut som dem gjorde, hähä! Men nu är dem vackra igen.


Mitt ansikte är bränt, solen har tydligen tatt som faan idag, gutt :D

Nu ska jag duscha, sen platta håret. Vet ni, var och gjorde håret ljusare idag, där av plattningen. Vill se hur det ser ut när det är platt, thihi.


Hahhaa nu har jag använt mig av, haha, höhö, hähä och thihi.

Nu ska jag duscha.

Puss på rumpan.

Ovido - Quiz & Flashcards