Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Emma - 23 maj 2010 23:51

Orkar inte diskutera mer, livet är som det är.

Imorgon ska jag färga mitt hår igen, förhoppningsvis

blir det så ljust som jag vill ha det :)


Vi hörs innan friösren eller efter praktiken.

Godnatt gott folk.

Av Emma - 23 maj 2010 21:55


Det är 19 dagar kvar av min skoltid och fyfan vad jag längtar.

Jag vill inte sätta min fot på skolan igen.

Men jag måste.


Det är återträff hos Håkan kvar

Det är skattjakt och lärarmiddag kvar.

Och sist men absolut inte minst,

STUDENTEN!!


Jag vill ha den 11 Juni imorgon

Av Emma - 23 maj 2010 20:03

Orkar jag ens  att fortsätta ha det såhär?

Det är sjukt jobbigt, får nog ta mig en rejäl funderare!

Av Emma - 23 maj 2010 11:15

Vet ni? Det är bara 2 dagar kvar till min födelsedag och 19 dagar till studenten, gissa om jag är lycklig? :D Det ska bli såå jäävla underbart!!


Idag ska jag åka med mamma in till stan sen ska jag iväg och rensa rabatter.

Haha kul? mja, vädret är fint så man får ju iaf vara ute.


Jag önskar er alla en underbar söndag :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards