Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Emma - 7 maj 2010 09:26

Godmorgon, det var längesen jag började så^^,

Har ni sovit gott?

Själv har jag sovit superskönt, kom fram till att det nog var skönare att sova i sängen än på stolarna, haha.


Vad händer idag då?


Själv ska jag iväg och jobba om en halvtimme. Gröt är så underbart gott men det visste ni väl redan :)


Ikväll kommer min pojkvän hit, ska bli trevligt. Kommer knappt höras i veckan som kommer men det var inte så dyrt att skicka ändå. Men räkningen stiger snabbare än vad man tror. Men Holland ska bli trevligt.


Igår åkte min systerson med sin mamma upp till Stockholm. Min syster ska flytta dit snart, blir både skönt och tråkigt. Haha det sköna är väl att man kommer uppskatta mer när vi ses och sen kommer det bli roligt att få åka upp och hälsa på:) Men det jag ville komma fram till var att jag saknar den lilla krabaten. Även hur störig han än är så är det otroligt tomt utan honom.


 

Moster saknar dig sötnos <3

Ovido - Quiz & Flashcards