Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

BILDBOMB

Av Emma - 29 januari 2012 20:55

Hej på er:)


Tänkte bara skriva hej och lägga upp lite bilder.

Skulle berätta om gårkvällen men har ingen ork så skriver om den imorgon.

Har firat syster idag med dom närmsta, ätit god mat och den goda chokladtårtan till efterrätt. mumsmums.

Min syster och hennes sambo åkte hem idag så nu ses vi inte förän till påsk då vi förhoppningsvis åker och hälsar på dom i 3 nätter, ska bli roligt :) Har inte varit i stockholm sedan förra året i februari, men min fina vän som nu längre inte är någon vän. Men stockholm med henne har varit så roligt så nu hoppas jag att jag får minst lika roligt med min familj :)


Kommer lite bilder från idag och från när min brorsdotter var här i början av veckan :)


Min storasyster till vänster och min brors sambo till höger, Jenni och Jenny :)


Lillebror och jag, som inte är så liten :)

 


Köpte ett snyggt örhänge igår som passar min snagg ;)

 


Hård kväll igår elloor?! hahahah <3

 


Är detta ett barn eller?! ;)

 


Och nu till mina favoriter:

Kan man gör annat än att älska dom?! <3

     


Min fina storebror och hans underbara dotter <3

     


Tack för en fin helg, den  bästa på väldigt länge <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards