Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Emma - 5 januari 2012 22:19

Vilken härlig dag det varit idag!

Vi var 7 st på jobb idag, lugnt och skönt:)

Jag satt tillsammans med Roald och planera dom sista urnorna, sen räkna vi hur mycket vi skulle ha av varje blomma, det tog evigheter kändes det som. Alla gick hem vid lunch utom jag, kände att jag ville bli klar med sammanställningen innan jag gick. Men blev inte riktigt klar, har lite kvar men det tar vi på måndag:)


Förstår inte hur folk kan sitta på kontor dag ut och dag in, efter dessa två dagar inomhus så har jag haft en jäkla huvudvärk. Men det har samtidigt varit skönt eftersom att det har varit världens skitväder ute! Sommaren kan komma nu eftersom att snön inte verkar dyka upp :) Fast iofs är det väl samma sak för dom som sitter på kontor, dom vill inte vara ute haha :)


Nu ikväll har jag legat rak lång i sängen och kollat på film, som vanligt när jag startar film så somnar jag 10 minuter senare, kvittar hur pigg eller trött jag är så gör jag det haha :) Så det tar rätt många gånger innan jag hinner se färdig en hel film. Men såklart ibland händer det att jag lyckas se en hel film :)


Jag var riktigt taggad för gymmet innan idag men dom stängde kl 13 :(

Ska försöka hinna i imorgon, dom stänger samma tid men ska försöka hinna med gympapasset kl 10 och sen styrketräning. Hoppas jag är lika sugen imorgonbitti som nu haha :)


Ni får ha en skön torsdagskväll :)


Puusss

 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards