Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Emma - 14 januari 2012 22:37

Halloj, läget?!


Själv är det bra. en ganska bra dag med mycket känslor haha.


I förmiddags skulle jag kolla på bio med min systerson, han sega som fan så vi fick köra i 190 in till Lund, och det ända jag hittar till är mårtenstorget så där var ju tvunget torgmarknad idag. ALLT är enkelriktat och jag fick lite smått damp eftersom det var så jävla stressigt till bion. Och ja jag yrar rundor överallt och har inte den blekaste aning om vart jag är. seddan börjar jag följa p-hus skyltarna men nästan alla var stängda eller fulla. Tillslut hamna jag vid stationen och fick parkera i p-huset där. Då var det ungefär 7 min tills bion börja. Jag fick tvinga min kära lilla prins att springa fast han hade ont i sitt knä. 12.52 anländer vi (bion börja 12.50) och jag gottgjorde honom med att han fick välja vad han ville ha eftersom att han sprungit så långt fast han hade ont. En liten popcorn, chips, gott och blandat samt en stor cola - 104 spän, dom kan minsann ta betalt! När vi kommer in i biosalongen lagom tills reklamen är slut är jag dygnsur, fyfan vad svettig jag var! Men prinsen var nöjd så det är jag glad över :) Alvin och gänget 3 var helt okej men aldrig att jag kör i Lund utan någon som hittar igen! Om inte torget är öppet vill säga :)


Idag har min prinsessa varit här och gosat, hon börjar bli så himla stor nu.

Och hon är alltid så himla go och glad! :)


Jag älskar mina två favoriter så otroligt mycket, Tim och Olivia <3


Imorgon är det cup så ska nanna nu, godnatt!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards