Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Emma - 22 januari 2012 19:23

Jag är fortfarande vaken, ett under!

Ska kolla på så ska det låta nu kl 20 hade jag tänkt.

Lär antagligen somna under programmet men det är helt okej :)


Bad mamma snagga min sida innan och sen skulle hon klippa lite, resulterade med lite jack men men, det växer väl ut haha:) Tack ändå mammsen ;) <3


Sen till sommaren så ska jag nog göra hårförlängning, vill ha riktigt långt hår och mitt växer så himla sakta!! :(


Säger godnatt nu, PUSS

 

Av Emma - 22 januari 2012 17:03

Vilken dag, jisses alltså!


Dagen starta med att klockan ringde 03:30, var svintrött men gick upp och såg snön ligga kvar och visste att jag skulle få ploga, wihoo :D Så jag körde till jobb kvart över fyra ungefär. Hoppa in i Holdern 05. Satt i den till kl 08 och var så himla lycklig, fyfan vad roligt det var :D Fika i en kvart sen hoppa jag in i Holdern igen och stressa iväg för jag och mina brudar hade ju cupmatch kl 10. Kl fem över tio lämnar jag Höör i fullkanon, brudarna fick starta utan mig. Jag var stressad och varför skulle just bilarna hålla hastigheten idag!? haha men kom om en och sen drog jag på. Landar  halv elva i Eslöv i världens stress, matchen skulle typ börja då men dom lyckades få den så att den börja tjugo i istället(som den från början skulle gjort).


Jag fick reda på att dom vunnit med 3-2 förra matchen så jag tagga till direkt, vi vann med 3-1 och var vidare i semifinal. Semifinalen mötte vi ett taggat Dalby/Genarp. Vi vann med 1-0 men det var lååångt ifrån något skönlir. Jag höll nollan och gjorde riktigt bra räddningar :)


Finalen mot Veberöd blev ju den match som var minst spännande.

Sunkass får till ett kanonskott som jag kastar mig på, lyckas inte hålla den så det blir retur och vart är mina brudar då?! Jo inte vid veberödsspelaren som sköt in returen iaf :) Nästa mål blir en frispark som går högt och väldigt hårt, och vad händer?! Jo bollfan¨åker igenom mina nävar, kan inte minnas att jag släppt in något sådant mål i mitt liv, men jag klandrar igen mer än mig själv! Nu hade vi båda gjort ett misstag och det var bara till att kämpa vidare. Med två min kvar börjar vi pressa (varför inte tifdigare?!?!?) Får in ett mål och det står 2-1 till Veberöd. Med cirka en halv minut kvar om inte mindre får dom in 3-1 målet med.


Och ja, som vanligt var jag sur men som sagt, jag skyller på mig själv ett av målen.

Men trots omständigheterna så är en andra plats helt okej!

Har man varit uppe sedan halv fyra och haft ett jävkla tempo för att hinna dit och lira så är jag rätt nöjd!


Inomhuscuperna är över för denna gång och det suger, inomhus är så fruktansvärt roligt. Men men, ett år kvar sen är det dags igen :) Men jag har hela utomhussäsongen att se framemot med mina löberöds brudar och det ska bli så jävla roligt! Kommer bli tuffa veckor, två träningar med brudarna och en träning med herrernas målvakt + målvaktstränare och det ska bli såå jäävla roligt :D


Köpte kebabtallrik med hem och det var riktigt gott. Jag var värd varenda kebabbit bombat med sås och pommes.

Nu har jag tatt igen lite sömn och ska försöka hålla mig vaken tills ikväll :)


Hoppas ni haft en fin helg :)



Bild från när jag lira med LBK

 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards