Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Emma - 1 januari 2012 21:40

GOTT NYTT ÅR kära ni :)


Har försökt blogga huuuur länge som helst men idag gick det, äntligen :)

Så hur har ni haft det?!


Själv har jag varit ledig nu i 12 dagar, uunderbart! Min sista dag är imorgon och det är lite deprimerande men men bara att bita ihop och se glad ut :) Pappsen och jag ska iväg och fixa lite material till badrummet imorgon. Håller på att renovera det nu, kommer bli sååå himla snyggt när det är klart :)


Annars så har jag haft en väldigt skön semester. Julen har varit härlig!

Förlite gos med min prinsessa men en viss persons fel. En dag får hon igen dubbelt så jag bara väntar ut den dagen :)


Känns som att jag hunnit med en hel del under året, här får ni en snabbresumé :D

Jag blev faster tills världens finaste tjej, jag fick jobb i Jonstorp - fick känna på hur det kändes att köra 20 mil varje dag, 100 mil varannan vecka och 120 mil den andra veckan. Som tur var varade det bara i 7 veckor då jag sedan fick ett grymt jobb på Höörs gatukontor, fick förlängt till siste mars så får hoppas att jag får fortsätta jobba där, jag gick ner 15 kg - 20 cm runt midjan, jag fyllde 20, jag köpte en ny snygg bil, jag byta till en grym fotbollsklubb, jag har avslutat två vänrelationer som varit mindre kul men har rett ut en annan vänrelation som känns väldigt bra, tyvärr är ju livet så - vänner kommer och går! Har fått så otroligt mycket kärlek av min härliga familj!


Och ja det har hänt så mycket mer men detta är en del.


Mina nya mål är att försöka gå ner 10 kg till och 10 cm runt midjan - Man blir ju aldrig nöjd!

Träna lika mycket som jag gjort dom 2 senaste månaderna, nästan varje dag med andra ord!

Umgås minst lika mycket med vänner och familj!

Försöka uppdatera liite mer om mitt liv här, haha!


Vi hörs när vi hörs

 


Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards