Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Emma - 9 januari 2012 21:36

Hej kära ni :)

Hur har er måndag varit?!


Min har varit så jävla bra, till skillnad vad mina måndagar brukar vara haha!

Har varit pigg och glad idag och alla på jobb var tillbaka :)

Alla är så himla go på sitt sett!


Nu ikväll krängde vi tacos, så jäääävla gott!!! Sen sov jag i 40 min, hoppa ur sängen och drog mig till gymmet för att köra ett pass dans fuego. Ja jag sabba redan min vecka med att stryka ett pass men mamma var trött så hon ville skippa och jag tyckte det var okej. MEN när kl var kvart över 7, alltså en kvart innan vi skulle köra säger hon att hon inte orkar!! Grrr mammsen detta får du ångra haha. Drog dit själv och det var ett nytt pass. Detta passet var tråkigare än det förra men mycket mycket jobbigare så det jämnar väl ut sig :p


Boka Boxniingspasset på onsdag så då får mamma minsann följa med för att hon dissa mig idag, hähähä.

Får berätta för henne imorgon att hon är så illa tvungen nu, jävlig dotter hon har va?! ;)


Idag var det dessutom sjukt jobbigt för där var så jäääävla mycket folk.

Märks att det är ett nytt år då ALLA ska börja träna. Jag ger det några veckor sen är dom borta igen :)


Nu ska jag kasta i mig mat och sen sova, PUUUUSSSS


Tummen ner på alla människor!!

 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards