Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Emma - 6 januari 2012 21:50

Heej på er, hur har ni det?!

Kom hem för en stundsen, har varit och kollat på bio med pappsen min!

Vi såg Sherlock Holmes 2 men det var ingen film för mig, som alla filmer han vill se, haha!

Komedi och romantik, gärna tillsamman är väl det jag gillar. Men det är trevligt att hänga med pappa:)

På fredag ska vi se Hamilton i Eslöv sen ska vi försöka trycka in Stig Helmer med, hahaha det är en film i min smak :D

Så jävla roliga är dom HAHHA :D


Annars så går träningen bra, fortsätter att minskas i cm och det känns så himla bra:)

Vi kasta ju ut vår våg men det var väl lika bra. Min systerson bada med de för flera årsen och sedan dess har den varit knas. Ena dagen kan man väga som man brukar men nästa dag kan man ha gått upp 10 kg eller minskat haha. Så egentligen vet vi nog inte vad vi väger men vad spelar det för roll, det är ju bara en siffra :) Måttband är det som gäller :) Jag tycker träningen är rolig och jag har inte ätit något skit på hela veckan förutom idag, men idag är de ju fredag ;) Kebebtallrik och endast en colaburk (är cola missbrukare annars hahaha). Så jag är rätt nöjd ändå :)


Imorgon blir det gymmet och då blir det möjligtvis ett gympapass eller bara styrketräning, kanske både och?!

Vi får se hur pigg jag är, minns inte om det var gympa bara för det! Sista veckan med julgympa. Ska bli skönt att välja bland flera pass. Såg tidigare att dom börjat med boxning på onsdagarna, gissa om jag kommer hänga där?! :D Hoppas mamma är lika taggad som jag (vilket hon säkert inte är) över det passet haha, men jag testa dans fuego för hennes skull och nu är jag fast. Kan jag ha lika mycket tur som hon hade tro!? :D


Såhär såg jag ut i slutet av Mars förra året (jag i mitten):


Och nu ser jag ut såhär :)

   

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards