Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Emma - 17 januari 2012 22:01

Hej och hå!

Åkte och hade himla roligt på fotbollen, mina brudar är grymma! :)

Men skada mig ännu mer och det var ju inte riktigt tanken haha.

Har en köttig armbåga (syns inte så mycket på bilden med det svider satan)

Undra varför jag skulle in och vända i tegelväggen egentligen?!


Godnatt, pööössss 

Av Emma - 17 januari 2012 18:34

Hejhej!

Hur är läget en dag som denna?!


Själv har jag ont, så jävla ont!

Hade cup i söndags och vi var 1 poäng från att gå till final och det sög stenhårt!

Sista matchen var bäst, fyfan vad grym jag var (brukar aldrig någonsin berömma mig själv) men i den matchen är jag minsann värd det! Det var roligt, jag gjorde grymma räddningar och allt var super! Hela läktaren heja på oss (kändes så). Vi mötte Hallands nation, vann vi gick Veberöd vidare och förlora vi tog Hallands platsen. Men jag sattsa allt för tre fina människor spelar i Veberöd och hellre dom än Hallands :) Jag körde gärnet och faan vad grymt det var! Vi vann med 4-1 (tyvärr släpptes ett mål i pga en markeringsmiss) och ja, jag hänger läpp för det för att som målvakt får man bra självförtroende om man håller nollan, iaf jag! Jag fick hålla en nolla och jag gjorde ett mål samt en grym match..

Jag är delvis nöjd, Hade varit nöjd om jag fått stå i finalen :)


Men nog om det och tillbaka till min onda kropp.

Stretching är överskattat så jag stretcha inte en ända gång så igår och idag har jag plågats som fan!

Hahaa men idag är det fotboll med brudarna igen så ska röra på mig lite grann, fick en HEL DEL sparkar på smalbenet så kan inte använda benskydd tänkte därför bara stå i målet och undvika närkamper :p  haha.


Men nu har jag inte tid mer er mer, pusss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards