Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Emma - 8 januari 2012 21:17

Tänkte bara dyka in och säga godnatt till er pussgurkor :)


Godnatt fina ni, puss

Av Emma - 8 januari 2012 19:24

Hej godingar, hur är läget?! :)

Själv har jag lite småångest hahaha.

Sitter och kollar på gamla bilder från 9an, så himla härliga!

Jag sj tyckte jag var fet då, men var ju en pinne när jag ser mig sj nu.

Men det som är skönt är ju att man insett att så vill jag inte se ut igen!


Men o andra sidan vill jag inte se ut såhär heller men det är väl så dom flesta tänker!

Har ett halvår kvar på gymkortet och jag ska verkligen utnyttja all tid och komma ner lite till i vikt.


Kämpa kämpa kämpa, det kommer gå Emma bara du bestämmer dig för det!

 

Annars då?! Min storebror och hans brutta med barn har hängt här. Myspys när alla börjar komma överens och trivas i varandras sällskap! För ett halvårsen tålde jag inte bruttan hahahah :D Men som tur är så ändras ju allt med tiden :)


Jobb imorgon så blir tidigt i säng, core och dans fuego står på shemat imorgon!

Och vet ni, jag var på gymmet idag, lite stolt över det eftersom det är så fruktansvärt segt på helgerna!

Och just styrketräning är tråkigt nu när jag är själv som går, mamma har valt att bara köra gympa!


Såhär kommer våra veckor se ut (förhoppningsvis)

Måndag: Core och dans fuego

Tisdag: fotboll

Onsdag: Stepp eller boxning

Torsdag: Basgympa

Fredag: Ledig (gym för min del om jag känner för det)

Lördag: Medelgympa

Söndag: Ledig


Men söndagen som kommer är det ju cup så det kommer bli en hård vecka men fan vad roligt :D


Pusss

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards