Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Emma - 19 januari 2012 21:27

Jag är ju som sagt lite småskadad.

Min arm ser ju inte så fin ut och den gör ont i vilken rörelse jag än gör.

Sen har vi ju mitt smalben med ett stort blåmärke på som snurrar sig runt smalbenet.

Får hoppas det är borta så att jag kan ha benskydd på lördag haha :)


Min fina arm


Mitt smalben, syns inte så mycket på bilden ser jag nu, men det är stort och gör asont såfort man stöter emot något.

   

Av Emma - 19 januari 2012 17:50

Idag på jobb som gick jag loss med motorsågen i 5 timmar.

Jag var dygn sur av svett, jisses alltså!

Det var ett rejält träningspass kan jag tala om haha.

Stod i ett dike som var lerigt och fullt av vatten.

Det sög i benen efter gårdagens sågning och boxträning, och nu är jag helt slut haha.

Kommer sova gott inatt men ska försöka hålla mig vaken och se handbollen.


Imorgon ska jag dessutom käka thaimat på jobb, det är så jäääävla gott!

Måste äta det oftare haha :D


Hela helgen ska det spelas fotboll (förhoppningsvis)

Underbara fotboll.



Av Emma - 19 januari 2012 17:42

Idag tog jag ett steg mot en ny framtid!

Efter nästan fyra år går vi åt skilda håll.

Jag vet att detta är bäst för oss och det kommer även du inse snart.

Det känns bra i hjärtat, visst är det tråkigt men samtidigt så mår vi bättre ifrån varandra!




Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards