Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

LIVET

Av Emma - 23 januari 2012 17:30

Livet känns så jäkla bra just nu!

För första gången på väldigt länge mår jag så otroligt bra!

Min familj är bäst, mitt jobb är roligt (lite extra nu när snön kommit) och fotbollen har aldrig varit så rolig som den är just nu. Jag stormtrivs med det jag har och jag ångrar inte mitt steg att lämna allt gammalt!

Livet är underbart!


Idag var det dags att grusa/salta alla gång och cykelbanor, så jävla roligt är det!

Ploga bort lite vallar vid övergångsställena som dom stora maskinerna slängt tillbaka när jag gjorde så fint igår haha. men vad gör det, jag är lika glad för det :D Bredda på vissa ställen där jag tyckte det såg smalt ut, lättare att köra runt i lugnt och skönt tempo än i världens stress som igår haha :) Så nu kan det komma ännu mer snö så jag får ploga lite till :D


Min fina tjej är här idag, världens finaste prinsessa.

Hon skiner som en sol, har tatt så fina foton på henne idag :)

Får se om jag lägger in några senare ikväll!


Och ja, Jag får väl skriva något om Jenny med (pik pik) ;)

Tack för att du är en del av mitt liv <3


Nu blir det käk, pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards