Alla inlägg under april 2013

Av Emma - 12 april 2013 21:14

Hooj!

Frukost: gröt med bär, kanel och mjölk
Frukost: melle, yoghurt, banan och kanel
Lunch: kyckling, grönsaker och quinoa
Mellanmål: morötter
Middag: kött och grönsaker
Mellanmål: yoghurt och musli

Dagens träning bestod av en timmes jobb på en crosstrainer liknande maskin :) 1000 calorier på en timme fick avsluta denna långa vecka :)

Godnatt

Av Emma - 11 april 2013 21:21

Halloj!

Frukost: äggmacka
Frukost: kesella med bär och kanel
Lunch: stekta grönsaker med kyckling och lite melon
Mellanmål: morötter
Middag: stekta grönsaker med kyckling
Mellanmål: yoghurt och musli

Dagens träning bestod av hemmaträning, körde samma övningar som jag kör på gymmet men utan vikter. Vill inte få mer träningsvärk eftersom att jag ska stå seriepremiären på lördag!!!! Aaaaah alla dessa timmar jag ödslat i bilen för att kunna träna, alla timmars sömn jag gått förlorad men det gör mig inget länge, såå nöjd över allt slit jag lagt ner. Nu är det bara att fortsätta kämpa för jag är iaf på rätt spår! Godnatt :)

Av Emma - 10 april 2013 22:03

Hola!

Frukost: gröt med bär, kanel och mjölk
Frukost: kesella med bär
Lunch: stekta grönsaker, quinoa och kött
Mellanmål: morötter
Middag: pizza
Mellanmål: ett ägg med kaviar

Tyväre blev det ju pizza idag, men mosters stora kille fyller 10 idag så vi fira han på jernkällaren. Och att sitta och äta sallad kändes trist. :)

Dagens träning bestod av fotbollsträning.

Sista träningen gjord innan seriepremiären. Håll tummar och tår att jag får spela! :)

Av Emma - 9 april 2013 20:27

Baaah!

Frukost: En skiva osötat flerkornsbröd på surdeg med ägg och kaviar
Frukost: melle och senap
Lunch: grytbitar med stekta grönsaker och quinoa
Mellanmål: morötter
Middag: stekta grönsaker och kött
Mellanmål: kesella med bär och kanel

Dagens träning bestod av 3 km pw, (1,5 km till gymmet och sen tillbaka igen). 45 min köttande med armarna. Sen för att verkligen bli trött körde jag 10 intervaller i backen :)

Rätt okej dag :)

Av Emma - 8 april 2013 22:11

Hej!

Frukost: gröt med bär,kanel och lite mjölk
Frukost: kesella med bär
Lunch: sallad och räkor
Middag: stekta grönsaker och grytbitar
Mellanmål: naturell yoghurt med musli

Dagens träning bestod av fotbollsträning:)
Godnatt!

Av Emma - 7 april 2013 21:36

Hej!

Frukost: gröt med bär, kanel och lite mjölk
Mellanmål/lunch: ägg och makril macka samt smoothie på banan, bär, kesella och mjölk. Fick lägga ihop två måltider eftetsom jag va hos doktern med min brorsdotter.
Lunch: sallad och kött
Middag: sallad med räkor och fetaost.

Idag va en kass dag, helgen är verkligeb svår att äta var tredje timme.

Dagens träning va träningsmatch. Tyvärr förlust med 2-1. Två träningar kvar till seriepremiären, såå taggad. Jag hoppas verkligen att jag får stå :)

Godnatt

Av Emma - 6 april 2013 18:44

Hejsan Hej!

Frukost: ekologiskt osötat rågbröd gjort på surdeg med ägg och kaviar
Mellanmål: smoothie på kesella, bär, banan och lite mjölk
Mellanmål: äpple med kanel
Middag: grillat med sallad
Och kesella med bär senare ikväll!

Byta på middag och mellanmål för det skulle passa.

Träning; Ingen!

Av Emma - 6 april 2013 09:35

Helt galet, på fyra dagar har jag tappat 1,5 kg. Och jag har aldrig ätit såhär mycket som jag gör nu haha! Sjukt nöjd och fortsätter att kämpa på :)

Ha en bra lördag:)

Ovido - Quiz & Flashcards