Alla inlägg den 20 april 2013

Av Emma - 20 april 2013 21:14

Idag har det varit kalas för min fina kusin och där fanns det smörgåstårta och tårta att äta så jag åt väldigt lite av varje idag men det är sååå mycket kalas denna månad så det är svårt att hålla sig till mitt kostschema då. Har varit duktig hela tiden annars hade jag ju inte fått dessa resultat. Tänker fortsätta med kostschemat men det får bli undantag när det är kalas. Är 3 kalas nästa månad med liksom haha :)

Frukost: äggmackor
Mellanmål: smoothie
Lunch: blandad sallad med kyckling
Middag? : smörgåstårta
Mellanmål? : tårta

Dagens träning blev 3 km pw (till och från gymmet) samt ett bra styrkepass. Mina lårmuskler är inte till att leka med idag från gårdagens pass... :)

Av Emma - 20 april 2013 07:38

Är ju inte så gad över att lägga ut halvnakna bilder men jag är väldigt nöjd så måste bara visa för er intresserade människor :))

Dom två översta bilderna tog jag för exakt 3 veckorsen, och dom två nedersta är precis tagna! Det är kanske bara jag som ser skillnad mellan dom men som sagt, jag är jävligt nöjd :))

Ovido - Quiz & Flashcards