Alla inlägg den 30 april 2013

Av Emma - 30 april 2013 20:39

Hallå:)

Jobba bara halv dag idag, sjuuukt nice. När jag kom hem hoppa jag i träningskläderna och sprang 20 min fulla livet, va jobbigt i motvinden haha. Känns rätt okej att springa nu när jag kör kortare rundor men springer ännu snabbare:) kort och intensivt! Ska försöka hinna med en löprunda imorgon förmiddag och sen är det fotboll på kvällen. Två timmar tidigare vilket är aaaas skönt :)

Annars idag har maten gått utför, ätit fyra små grova mackor och en skål fil med musli och som ni säkert vet så är det på tok förlite. Som pricken över i:et ska jag gå och poppa lite popcorn och kolla på real madrid mot dortmund. Orkar inte gå och se bålet haha:)

Köpte dessutom bord och stolar till min balkong idag så nu kan jag sitta där och chilla i kvällssolen :)

Ha det nice:)

Ovido - Quiz & Flashcards